فعالیت در عرصه فرهنگی از ماموریتهای ذاتی سپاه و بسیج است

کارگاه آموزشی تائید محتوای محصولات و برنامه های فرهنگی در سپاه ناحیه شهرستان کیار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۵۹۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در اين کارگاه آموزشی، سرهنگ دوم پاسدار منوچهر خلیلیان، مسئول تائید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: فعالیت در عرصه فرهنگی از ماموریتهای ذاتی سپاه و بسیج و در راستای فرهنگ سازی و مجاهدت فرهنگی، صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: بهره گیری از عواطف و احساسات آحاد جامعه از طریق پیوند اعتقادات درونی افراد با برنامه های معنوی، تجلیل از نخبگان و بیان شفاف تاریخ برای پیوند گذشته با حال و آینده در قالب برگزاری جشنواره ها، همایشها، مراسم و... از جمله این فعالیتها در عرصه های فرهنگی است.

وی ادامه داد: با توجه به مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در تأیید و نظارت بر فرایند جهت دهی و حفظ و صیانت از ارزشهای مکتبی و تبیین و نهادینه کردن فرهنگ پاسداری و ترویج مولفه های فرهنگ و تفکر بسیجی، دفتر تایید محتوا و نظارت بر امور تبلیغی در نیروی مقاومت بسیج، اقدام به برگزاری این چنین کارگاه های آموزشی کرده است.

خلیلیان در ادامه به نکته مهم و حائز اهمیت اشاره کرد و گفت: لازم است کلیه واحدهای ستادی و صفی قبل از اقدام به فعالیت و تولید محصولات فرهنگی از طریق مجاری تعیین شده نسبت به اخذ مجوز از نمایندگی ولی فقیه در سپاه اقدام نمایند.

این کارگاه آموزشی با حضور مسئولین فرهنگی حوزه های مقاومت بسیج و مدیران عقیدتی نظارت رده ها در نمازخانه سپاه ناحیه شهرستان کیار برگزار شد.

ارسال نظرات