هیات بازبینی بخش مسابقه دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی ۱۲ نمایش را برای حضور در مرحله نهایی اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۴۶۵۶۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، هیات بازبینی بخش مسابقه دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی متشکل از حسین فرخی، آرش دادگر و محمدحسین ناصربخت، 12 نمایش را برای حضور در مرحله نهایی اعلام کرد.

اعضای هیات بازبینی بخش مسابقه جشنواره، 12 اثر را برای حضور در این بخش معرفی کردند که بر این اساس، نمایش «سفر» به کارگرادانی یعقوب صدیق جمالی و نویسندگی علی میرزا عمادی از آذربایجان شرقی، نمایش «رستگاری در شب دور» به کارگردانی مژده ساعی و نویسندگی طلا معتضدی و نمایش «مسلخ عشق» به کارگردانی امیرمهاجرسلطانی و رضا رمضانی و نویسندگی امیرمهاجر سلطانی از تهران از جمله نمایش های منتخب هستند.

همچنین « تاکسی زرد» به کارگردانی محمد حسن زاده و نویسندگی عباس جانفدا از خراسان رضوی، «آسا» به کارگردانی و نویسندگی مهدی آشوغ، «بیداری در خواب هزار من» به کارگردانی حسین کارگر و نویسندگی علی ثقفی از خوزستان و « چهارقدم» به کارگردانی میثم ملازینل و نویسندگی پویان اصغری از قزوین را از دیگر آثار راه یافته به این بخش هستند.

نمایش‌های «روزهای اتفاقی» به نویسندگی و کارگردانی کامران شهلایی، « عکس اتفاق عزیز» به کارگردانی سعید نوروزی و نویسندگی سید محمد مساوات، «این یوسف» به کارگردانی نعمت اسدی مرام و نویسندگی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه، « آش با طعم زهر» به کارگردانی محمد رسائلی و نویسندگی مجید کاظم زاده مژدهی و «سوغات سربی» به کارگردانی پوریا کریمی و نویسندگی امیر زاوش از استان گیلان از دیگر نمایش‌های راه یافته به بخش مسابقه دهمین جشنواره تئاتر رضوی هستند.

دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی 25 الی 29 مرداد ماه امسال به دبیری حسین ثابت قدم وحید در خراسان شمالی (بجنورد) برگزار می شود.

ارسال نظرات