انتقام گیری «بی تالکی» با انتشار تصاویر شخصی دختر جوان

رئیس پلیس فتای استان آذربایجان غربی از دستگیری فردی که با استفاده از نرم افزار پیام رسان «بی تالک» ، تصاویر شخصی دختر جوانی در ارومیه را منتشر کرده بود؛ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۶۵۶۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی در تشریح جزئیات این خبر گفت: فردی با ارائه مرجوعه قضائی به مأموران این پلیس مدعی شد كه مدتی است در شبکه اجتماعی بی تالک صفحه ای ساخته شده که شماره تماس وی به همراه مطالب و تصاویر غیراخلاقی و عناوین خلاف عفت عمومی در آن درج شده است .

سرهنگ «کوره بلاغی» ادامه داد: شاکی با عنوان این که از شبکه های اجتماعی و نرم افزار های پیام رسان تلفن همراه هیچ اطلاعی ندارد ، خواستار رسیدگی به پرونده خود شد.

وی افزود: با تشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را  برای شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند  و در نهایت موفق به شناسایی یك نفر متهم شدند.

وی گفت: با احضار متهم وی منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای شد اما در ادامه با دیدن مستندات دیجیتال به جرم خود مبنی برساختن صفحه جعلی و انتشار تصاویر  دختر جوان  اعتراف کرد و مدعی شد با این کار قصد داشتم از شاکی انتقام بگیرم.با اعتراف متهم و تکمیل پرونده، وی به دادسرا منتقل شد .

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی با تأكید بر اینكه شبکه های اجتماعی مکانی برای تسویه حساب های افرادنیست افزود : با کاربرانی که قصد سوء استفاده از فضای مجازی را دارند، برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال نظرات