رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در مزار شهدای شهرستان قروه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۸۵۴۶۵۲۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شامگاه روز گذشته با حضور در مزار شهدای شهرستان قروه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه هدف از حضور سردار کارگر را سرکشی از یادمان های شهرستان عنوان نمود و گفت: بررسی مشکلات یادمان ها از زبان مسئولین شهرستان و نیز پیگیری آن در این بازدید مورد توجه قرار گرفت.

گفتنی است سرهنگ يعقوب صفاري فرمانده سپاه بانه ظهر روز يكشنبه 4 مرداد ماه با مشاور رئيس جمهور در مرز سيران بند اين شهرستان ديدار و توضيحاتي در مورد وضعيت اين مرز ارائه کرد.

وي با مطلوب خواندن وضعيت امنيت در اين مرز افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بانه در كنار ساير نيروهاي امنيتي و نظامي اين شهرستان تمام تحركات را در اين نقطه زير نظر داشته و منطقه در اشرافيت كامل نيروهاي مسلح قرار دارد.

صفاري تصريح كرد: امروزه با توجه به امنيتي كه به بركت خون شهدا در اين منطقه حكم فرماست مرز سيران بند بانه يكي از پتانسيل و ظرفيت هاي مهم منطقه در بحث مبادلات تجاري با اقليم كردستان است كه بايد به نحو احسن از آن استفاده نمود.

ارسال نظرات