60 نفر از دو قشر دانش آموزی و دانشجویی در روستای محروم "نیاز آباد" و "بهدادین" خواف به مدت یک هفته به فعالیت در عرصه های عمرانی و بهداشتی و فرهنگی مشغول هستند.
کد خبر: ۸۵۴۶۴۸۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم افتتاحیه اردوی های جهادی در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان خواف آغاز شد.

در این مراسم مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه خواف بیان داشت: از محبوب ترین کارها در پیشگاه خداوند یاری رساندن مومن و کمک به هم نوع است.

حجت الاسلام محمود صادقی به اهداف اردوهای جهادی اشاره کرد و تاکید داشت: فرهنگ اردوهای جهادی باید به فرهنگ عمومی در  کل جامعه تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: تقویت روحیه ایثار و خدمت گزاری و احیای ارزش های دینی و انقلابی، مبارزه با فرهنگ تجمل و دنیا زدگی و قابلیت های مادی و اسراف،  ترویج فرهنگ عدالت طلبی و عدالت محوری و رفع محرومیت های مادی و معنوی از چهره مناطق محروم،  ایجاد خود باوری و فضای نشاط و تلاش  برای سازندگی و رفع مشکلات و جلوگیری از مهاجرت به شهر ها بویژه در مناطق حساس مرزی با رفع مشکلات مردم از اهداف اردوهای جهادی است.

 گفتنی است در این اردوی ۷ روزه ۶۰ نفر از دو قشر دانش آموزی و دانشجویی در روستای محروم "نیاز آباد"  و "بهدادین" به مدت یک هفته به فعالیت در عرصه های عمرانی و بهداشتی و فرهنگی فعالیت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها