حجت‌الاسلام ابراهیمی خبر داد:

اعزام ۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان دلیجان به مناطق عملیاتی غرب کشور

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دلیجان از اعزام ۴۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبرداد و گفت: این کاروان به مدت سه روز از مناطق تعیین شده بازدید می‌کند.
کد خبر: ۸۵۴۶۴۷۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

حجت‌‌الاسلام علیرضا ابراهیمی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان گفت: اردوی راهیان نور یکی از مهمترین راهکارهایی است که می‌توان نوجوانان و جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کرد، این سفر، با تمام سفرها متفاوت است، زیرا دستاورد آن معرفت و شناخت شهیدان است و امیدست بتوانیم معنویات آن دیار را با خود به همراه بیاوریم که عاقبت به خیری دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان افزود: قدم نهادن در سرزمینی که با نام مقدس شهداء مزین شده یک رحمت است که باید قدر لحظه به لحظه آن را بدانیم و به معنای واقعی زنده ماندن شهداء که در قرآن بر آن تأکید شده را در این سفر لمس کنیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی از اعزام 40 نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبرداد و گفت: بازدید کنندگان صبح امروز، شنبه سوم مرداد ماه به این مناطق اعزام شده و به مدت سه روز در این اماکن استقرار دارند.

این مقام مسئول در پایان افزود: این کاروان در این مدت از مناطق عملیاتی کرمانشاه، پاوه، قصر شیرین و ارتفاعات بازی دراز و همچنین باغ موزه ملی دفاع مقدس استان همدان بازدید می‌کنند و هدف ما این بازدیدها آشنایی بسیجیان با دلاور مردی‌ها و رشادت‌های شهداء، ایثارگران و رزمندگان و انتقال مفاهیم 8 سال دفاع مقدس به نسل امروز است.

ارسال نظرات