خبرهای داغ:

تکریم و سپاس از 3470 خانواده شاهد و ایثارگر در قم

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم گفت: در قالب طرح سپاس و در راستای تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران 3470دیدار با این عزیزان صورت گرفت.
کد خبر: ۸۵۴۶۴۶۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از ایثار واحد استان قم، سردار سید جواد هاشمی افزود: این دیدارها در راستای تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جامعه هدف بستری در منزل و مراکز درمانی با حضور مدیرکل، معاونان و روسای مناطق و دیگر خادمان به شهدا و ایثارگران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این آمار از ابتدای امسال تا کنون در قالب طرح ماه مبارک رمضان، تکریم از مادران و همسران شهدا در ایام رحلت حضرت ام البنین، دیدار با علمداران حماسه همزمان با روز جانباز، دیدار با شهدای مدافع حرمو همچنین دیدار از جامعه هدف در طول سال انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این دیدارها ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ خانواده های شاهد و ایثارگر از مقام صبر و ایثار و گذشت این عزیزان تقدیر صورت گرفت.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم افزود: در طول ماه مبارک رمضان 1040دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام شده است.

سردار هاشمی افزود: در این دیدارها ضمن تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران بیان احکام برای بیماران از مقام شامخ خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل بعمل آمد.



ارسال نظرات