فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای ۵مرداد باحضور "سردار علی فضلی" جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۶۴۵۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
محمدرضا رضائی بااشاره به جایگاه، ضرورت و اهمیت جایگاه فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی اظهار داشت: شهدا تکلیفشان را نسبت به انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) ادا کردند.

وی افزود: هدف شهدا حاکمیت و ترویج اخلاق اسلامی و انسانی در جامعه بود و ما باید ببینیم امروز تکلیفمان در مقابل رشادت و ایثار شهذای گلگون کفن انقلاب اسلامی چیست.

رضائی تصریح کرد: شهدا در زمان حیات خود بصیر و هوشیار بودند و همواره در خط ولایت حرکت کردند و در نهایت نیز به درجه رفیع سعادت یعنی همان شهادت در راه خدا رسیدند و ما نیز باید امروز دقیقاً در خط ولایت باشیم وهمواره مطیع فرمان معظم له باشیم تا به فرموده امام خمینی(ره) آسیبی به این نظام و انقلاب نرسد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک بااشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای 5مرداد گفت: این مراسم به همت و تلاش ستاد بزرگداشت پنجم مرداد در روز دوشنبه 5مرداد94 از ساعت 16.30 در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور سردار فضلی جانشین بسیج مستضعفین کشور و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و باحضور اقشار مختلف مردم و به ویژه اقشار کارگری استان برگزار می شود.

رضائی خاطرنشان کرد: این مراسم با برنامه ریزی، تلاش و همت ناحیه مقاومت بسیج اراک، حوزه مقاومت بسیج کارگری سیدالشهدا(ع)، شرکت آلومینیوم ایران و شرکت واگن پارس استان مرکزی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات