فرماندار بويراحمد دامپزشك ماهري هستند/امنيت جاني استاندار برعهده فرماندار است

شاهرخ كناري با بيان اينكه فرماندار شهرستان بويراحمد در حوزه دامپزشكي از ماهرتهاي خاصي برخوردار است از مديران اين شهرستان خواست تا با همدلي در حوزه فرمانداري دكتر ياري پور را كمك كنند.
کد خبر: ۸۵۴۶۳۴۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

هوشنگ یاری‌پوردر نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد كه به مناسبت توديع و معارفه معاون برنامه ريزي وي برگزار شده بود  گفت: سال جاری حساسیت‌های زیادی دارد که انتظار می‌رود مدیران و مسئولان همکاری و همراهی خوبی با همدیگر داشته باشند.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش روی داریم، اظهار کرد: در سال جاری بحث انتخابات را داریم و به گفته رهبری که انتخابات حق‌الناس است راهبرد فرمانداری این بوده که اعضای ستاد انتخابات را افرادی زبده انتخاب کند تا انتخاباتی پرشور و سالم داشته باشیم.

یاری‌پور با بیان اینکه تغییر و تحول در راستای توسعه و خدمات‌رسانی بیشتر است، خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت‌رسانی فرد، گروه و جریان سیاسی ملاک نبوده بلکه اهداف نظام ملاک است و همه ما به عنوان مسئول باید به این امر توجه کنیم.

شاهرخ کناری معاون برنامه ريزي و امور عمراني سابق فرمانداري در اين نشست با بیان اینکه جلسه امروز برای من متفاوت‌تر از جلسات قبل است، اظهار کرد: مردم بهترین قاضی برای ارزیابی عملکرد بنده در حوزه عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان هستند.

کناری گذری به عملکرد خود طی دوران خدمت زد و گفت: اعتبارات تملک دارایی که باید در سال 93 توزیع می‌شد در 16 فصل توزیع شد و تا جایی که امکان داشت به منظور توسعه و پیشرفت پروژه‌های اولویت‌دار اعتبارات را جابه جا کردیم.

وي با بيان بخشي از رزومه كاري خود طي اين مدت گفت : شهرستان بويراحمد در شاخص هاي زيادي از دورافتاده ترين نقاط استان نيز عقب مانده و عمده دلايل اين عقب ماندگي را ضعف در مديريت و نبود همدلي دانست.

كناري ابراز داشت :شهرستان بویراحمد بیش‌ از آنکه به تامین اعتبارات نیاز داشته باشد نیازمند همدلی و همراهی هرچه بیشتر بوده واگر رئيس دفتري از مدير بهتر عمل كند نبايد به عنوان يك رقيب به آن نگاه كرد.

وي دكتر فرج زاده را انساني متواضع و از كارشناسان خبره ارزيابي كرد و گفت :وابستگي به دنيا ، بخل و گرگ نفس نبايد باعث شود تا خدمت رساني به مردم با چالش روبرو شود .

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی سابق با بيان اينكه فرماندار شهرستان بويراحمد در حوزه دامپزشكي از ماهرتهاي خاصي برخوردار است ازمديران شهرستان خواست تا با همدلي در خدمت رساني به مردم و كمك به دكتر ياري پور در حوزه فرمانداري اهتمام داشته باشند.

گفتني است شاهرخ كناري در اين نشست شعري را تقديم به مديران شهرستان بويراحمد كرد كه در نوع خود جالب بود .

گفت دانایی که: گرگی خیره سر

 

هست پنهان در نهاد هر بشر

لاجرم جاری ست پیکاری سترگ

 

روز و شب، مابین این انسان و گرگ

زور بازو چاره این گرگ نیست

 

صاحب اندیشه داند چاره چیست

ای بسا انسان رنجور پریش

 

سخت پیچیده گلوی گرگ خویش

وی بسا زور آفرین مرد دلیر

 

هست در چنگال گرگ خود اسیر

هر که گرگش را دراندازد به خاک

 

رفته رفته می شود انسان پاک

و آن که از گرگش خورد هر دم شکست

 

گرچه انسان می نماید، گرگ هست!

و آن که با گرگش مدارا می کند

 

خلق و خوی گرگ پیدا می کند

در جوانی جان گرگت را بگیر

 

وای اگر این گرگ گردد با تو پیر

روز پیری گر که باشی همچو شیر

 

ناتوانی در مصاف گرگ پیر

مردمان گر یکدیگر را می درند

 

گرگ هاشان رهنما و رهبرند

این که انسان هست این سان دردمند

 

گرگ ها فرمانروایی می کنند

و آن ستمکاران که با هم محرم اند

 

گرگ هاشان آشنایان هم اند

گرگ ها همراه و انسان ها غریب

 

با که باید گفت این حال عجیب؟

 

جلیل حسنی كه به نمايندگي از طرف استاندار در اين نشست حضور داشت با تاکید بر اینکه آنچه تا امروز کشور ما را منحصر به فرد قرار داده است، گفت: اقتدار ایران نتیجه همگرایی، رهبری‌های مقام معظم رهبری و حمایت‌‌های مردم است.

این مسئول با تاکید بر اینکه انسجام و همدلی نتیجه همگرایی است که از جزء به کل ارتقاء داده می‌شود، گفت: باید در سطح استان انسجام و همگرایی را به عنوان الگو قرار دهیم و اولویت کار را بر مبنای همدلی و همگرایی قرار دهیم.

وي با بيان اينكه تامين امنيت استاندار بر عهده فرماندار شهرستان بويراحمد مي باشد گفت : ناتواني در همگرايي باعث رنجش مردم و دوري از محور تمركز در حركت هاي مديريتي و خدمت رساني مي شود.

حسنی عدم هماهنگی در سیستم مدیریتی را آفت مجموعه مدیریتی عنوان کرد و گفت: ناهماهنگی در سیستم مدیریتی عوارض و پیامدهای ناگواری برای مجموعه مدیریتی ایجاد می‌کند که منجر به خنثی کردن نیروها و توانمندی‌های یکدیگر، از بین بردن سرمایه ملی و استانی و نارضایتی مردم را به همراه دارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد برنامه‌ریزی را حلقه مفقوده در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: احیاء برنامه‌ریزی از اولیت‌های کاری در این فرمانداری است.

کرامت‌الله فرج‌زاده  در مراسم معارفه خود که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار و مدیرکل دفتر فنی استاندار برگزار شد، حلقه مفقوده در کهگیلویه و بویراحمد را عدم برنامه‌ریزی مناسب عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی به معنای کلمه انجام نمی‌دهیم که باید برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان و شهرستان این رویکرد را تغییر دهیم.

معاون جدید برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد اولین گام و برنامه کاری خود در سمت معاون فرماندار بویراحمد را احیاء و برنامه‌ریزی اصولی در این حوزه عنوان کرد و گفت: در حوزه عمرانی اجرای پروژه‌ها را داریم ولی آنچه اهمیت دارد برنامه‌ریزی است که به صورت اصولی با برنامه‌ریزی مناسب می‌بایست خیل عظیم ارباب رجوع که سیستم اداری را مختل کرده را ساماندهی کنیم.

فرج‌زاده با تاکید بر اینکه مدیریت ما الان ارباب رجوعی است، گفت: اگر با برنامه‌ریزی مناسب و اصولی به این مهم توجه شود شاهد تراکم جمعیت در سطح ادارات نخواهیم بود..

فرج‌زاده با تاکید بر اینکه خود را موظف به پیشبرد اهداف و شعار دولت می‌دانم، گفت: آنچه را که رضای خدا و رضایت عامه مردم باشد را انجام می‌دهم و برای توسعه و آبادانی شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

معاون جدید برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد رعایت حقوق شهروندی، التزام به قانون و تکریم ارباب رجوع را از برنامه‌های در دستور کار خود عنوان کرد.

 

 

 

 

ارسال نظرات