خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان شوط از اعزام 160 نفر از شهرستان شوط به مناطق عملیاتی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۶۳۱۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جواد جبارزاده اظهار داشت: امسال با به پایان رسیدن ماه رمضان شاهد آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی خواهیم بود که این اقدام از اواسط ماه جاری اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا از 17 مرداد کاروان‌های راهیان نور شهرستان شوط عازم مناطق عملیاتی می‌شوند، تصریح کرد: این کاروان‌ها شامل 160 نفر از اقشار مختلف شهرستان شوط خواهد بود.

فرماندار شهرستان شوط با بیان اینکه در اعزام کاروان‌ها تلاش شده تا جوانان بیشتر در این سفر معنوی حضور یابند، افزود: با توجه به اینکه جوانان بنا به اقتضای سنی نتوانسته‌اند هشت سال دفاع مقدس را درک کنند، تلاش شده تا در در این سفر جوانان بیشتر حضور یابند.

این مسئول با بیان اینکه هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش برای رسیدن به پیروزی در هشت سال دفاع مقدس است، اعلام کرد: باید جوانان در این سفر بیش از گذشته با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

جبارزاده با بیان اینکه در این راستا لازم است تا جوانان با سیره زندگی شهدا بیش از پیش آشنا شوند، خاطرنشان کرد: جوانان باید از سیره شهدا و افرادی که عاشقانه برای دفاع از کیان اسلامی تلاش کردند در زندگی خود استفاده کنند.

وی یادآور شد: روز 17 مرداد ماه کاروان‌های راهیان نور شهرستان شوط با حضور مسئولان این شهرستان بدرقه و عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد که تمام تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

ارسال نظرات