خبرهای داغ:
مربي فرهنگي حوزه كوثر سپاه خوي:

طلاق منفورترين كلمه در نزد پيامبر اكرم(ص) است

در راستاي ارتقاي اعضاي شبكه روشنگري حوزه كوثرسپاه خوي نسبت به وظابف خطير خويش جلسه روشنگري در مسجد صاحب الزمان(عج) اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۳۰۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مربي فرهنگي حوزه كوثر سپاه خوي در اين جلسه كه با حضور تمامي اعضا برگزار شد ضمن تاكيد بر امر ترويج قرهنگ سبك زندگي اسلامي ايراني خاطر نشان كرد: در اين زمينه بايد خواهران را ضمن آشنايي با فرهنگ اسلامي راهكارها و پيشنهادات را ارائه نماييم.

استاد دانشگاه گفت: امروزه فرهنگ غرب كه توسط ابزارهاي رسانه اي چون ماهواره و اينترنت و گاها با سفرهاي خارج در بين جوانان مدروز شناخته شده است باعث شده كه جوانان با زندگي اسلامي غريبه شوند.

رباب شيرزواني اظهار داشت: شبكه روشنگري بايد با برنامه ريزي دقيق و بسته به فرهنگ هر منطقه و حوزه استحفاظي با زيان مخاطبان آن منطقه وارد ميدان عمل شوند با ژخش بروشور، بيان ديدگاها و ژخش فيلم هاي آموزنده جوانان را فرهنگ اسلامي آشنا كنند.

وي با اين عنوان كه غرب سعي دارد جلوي ازدواج مشروع را بگيرد و زندگي مجردي، همزيستي با حيوانات و طلاق را ترويج كند اذعان داشت: بايد به جوانان القا شود كه ما به عنوان جامعه مسلمان و پيرو پيامبر ختمي مرتبت بايد در فكر اذياد نسل شيعه از طريق مشروع باشيم وبايد بدانيم كه كلمه طلاق منفورترين كلمه در نزد پيامبر اكرم (ص) است و نيز بايد گفت كه پيامبر اكرم تاكيد به ازدواج با هم كفو خود كردند و اينكه با ازدواج نصف دينش را به دست مي آورد.

كارشناس فرهنگي سپاه خوي نيز در ادامه گوشه اي از وظايف هسته ها را عنوان و گفت: اين طرح با هدف ترويج فرهنگ اسلامي، ايراني برنامه ريزي شده و هدف آن آسيب شناسي فرهنگي منطقه و ارائه راهكار و پيشنهادات است.

سروان پاسدار عزيز احمدي در ادامه به سوالات و شبهات اعضاي شبكه در رابطه با اجراي هسته و تيم پاسخ داد.

گفتني است تشكيل هسته هاي فرهنگي با عنوان روابط همسران و كاهش طلاق،ارائه عملكرد هسته هاي فرهنگي پايگاه ها توسط راويان و نيز ارائه عملكرد شبكه روشنگري حوزه از ديگر برنامه هاي اين جلسه به شمار مي رفت.

ارسال نظرات