خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: عملیات مرصاد، عملیات پایان نفاق و تزویر علیه ملت ایران و پایان لشکرکشی ها و بلندپروازی های کورکورانه منافقان بود و این درسی شد تا دیگر دشمنان به این آب و خاک طمع نورزند.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۳۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
حجت الاسلام علی شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در آستانه عملیات پیروزمندانه مرصاد با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردیهای رزمندگان اسلام و شهدای عملیات مرصاد با اشاره به وجود مرصادها در تاریخ گفت: ما در ابتدای اسلام جنگ بدر را داشتیم و اولین تنگه ای که مسلمانان می بایست از آن حفاظت می کردند(تنگه اُحُد) بود که متأسفانه از دستور پیامبر تخطی شد و دشمن از پشت ضربه زد و این نشان داد که باید همیشه هوشیار و گوش به فرمان ولی بود.

وی افزود: جنگ اُحُد برای فرزندان اسلام درس عبرتی شد تا هیچگاه عقبه جبهه اسلام را ترک نکنند و از فرمان ولی خود کوتاهی نکنند و همیشه از تنگه های مهم و حساس حفظ و حراست کنند تا اسلام باقی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: بعد از 14 قرن رزمندگان اسلام با درس گرفتن از تاریخ اینبار تنگه ای دیگر را در انقلاب اسلامی پیش روی خود دیدند که با پاسداری از آن توانستند نفاق و مکر و حیله دشمنان و ایادی آنها را ناکام گذاشته و درسی برای تاریخ بگذارند.

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد با از خود گذشتگی و رشادت های فراوان نگذاشتند منافقین کوردل که از طرف استکبار اجیر شده بودند بتواند به هدف خود دست یابند و ناکام بماند و درس عبرتی برای همیشه تاریخ باشد.

شریفی با تجلیل از دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد گفت: عملیات مرصاد، عملیات پایان نفاق و تزویر علیه ملت ایران و پایان لشکرکشی ها و بلندپروازی های کورکورانه منافقان بود و این درسی شد تا دیگر دشمنان به این آب و خاک طمع نورزند.

وی با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت بیان کرد: امروز ما در جنگ نرم با دشمن قرار داریم و کمینگاه های این جنگ بسیار حساس و خطرناک است و نیاز به بصیرت و هوشیاری و معرفت دارد و چراغ و راهنمای عبور از این تنگناها ولایت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر مراقبت از سنگرهای معنوی نظام اظهار کرد: امروز دشمن به عقاید و افکار جامعه هجوم آورده و باید جلوی این هجوم را بگیریم و این نیاز به روشنگری و بیدار کردن مردم و بصیرت افزایی در جامعه دارد که باید سربازان جنگ نرم ما و بسیجیان در این راستا فعال باشند و میدان مبارزه را خالی نگذاشته و کار شبانه روزی کنند.

وی عنوان کرد: قرآن بر هوشیاری و بصیرت در مقابل دشمن ظاهری و باطنی تأکید دارد و باید مراقب باشیم که دشمنان ظاهری بر دشمن باطنی ما تأثیر نگذارند و سبب شوند ما خودمان به دست خودمان تیشه به ریشه خود بزنیم و این بسیار مهم و حساس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها