خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن گفت: اعتبارات طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان رزن بالغ بر یک میلیارد و 471 میلیون تومان و اعتبار طرحهای صنایع تبدیلی نیز 409 میلیون تومان است.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۲۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، زارعی با اشاره به پرداخت تسیهلات اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال جاری اظهار داشت: از آغاز سال 94 تاکنون 35 مورد تشکیل پرونده در حوزه اقتصاد مقاومتی به بانک معرفی شده که 29 مورد تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات با ارزش 526 میلیون تومان شده اند.

وی با بیان اینکه جمع کل تسهیلات بسیج سازندگی در سال جاری یک میلیارد و 561 میلیون تومان است، ادامه داد: اعتبارات طرح‌های اقتصاد مقاومتی بالغ بر یک میلیارد و 471 میلیون تومان و اعتبار طرحهای صنایع تبدیلی نیز 409 میلیون تومان است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن تصریح کرد: میزان پرداختی تسهیلات به پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال 93 در سطح شهرستان رزن یک میلیارد و 459 میلیون تومان بوده که از این میزان، معرفی شدگان یک میلیاردو 425 میلیون تومان از این تسهیلات را دریافت کرده اند .

وی تعداد نفراتی که در سال 93 از طریق طرحهای اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی دارای شغل شده اند را 123 نفر عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون نیز 60 نفر اشتغالزایی شده است.

زارعی ادامه داد: در سال گذشته 80 میلیون تومان بصورت قرض الحسنه به طرحهای اقتصاد مقاومتی اختصاص یافت که از این میزان متقاضیان در سطح شهرستان توانستند 76 میلیون تومان آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات