خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: عملیات مرصاد تجلی غرور و عزت ملی و نشان اقتدار رزمندگان اسلام در برابر منافقین کوردل بود.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۲۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در جمع کارکنان اداره اوقاف استان همدان اظهار داشت: مرصاد طلیعه پیروزی لشگریان اسلام بر لشگر کفر است، این عملیات سرآغاز اضمحلال قدرت پوشالی منافقین بی بصیرت و اجیر شده دست استکبار جهانی بود تا تمام دنیا بفهمند که آنان مزدبگیر اربابان فتنه انگیزشان هستند.

وی افزود: مرصاد از سویی دیگر نماد دلدادگی بین امت و امام امت بود؛ آنجا که ندای « هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان خویش را شنیده و گوش به فرمان امام خویش به جنگ تاریکی نفاق شتافته و شکاف بر قلب دژخیمان فتنه زدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار داشت: عملیات مرصاد تجلی غرور و عزت ملی و نشان اقتدار رزمندگان اسلام در برابر منافقین کوردل بود، آنجا که فکر باطل فروغ جاویدان را به غروبی خفت بار برای یزیدیان زمانه تبدیل شد.

وی تصریح نمود: امسال سالروز عملیات بزرگ مرصاد در فضایی گرامی داشته می شود که هنوز عطر حضور شهدای غواص رایحه ای زیبا بر روح و جان ایران و ایرانی نگاشته است، و این خود دلیلی محکم بر راه شهدای عزیزمان در دفاع از آرمانهای نظام اسلامی و مردمان سر افرازش دارد.

زین العابدینی ضمن گرامی داشت 5 مرداد سالروز این فتح الفتوح عظیم و به یاد ماندنی وقوع حادثه مرصاد را یادآور این موضوع دانست که نباید تا آخرین لحظه به دشمن اعتماد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات