خبرهای داغ:
حیدری تأکید کرد

استکبارستیزی، مطلبه‌گری و اقتدار درون‌زا از وظایف بسیج دانشجویی

مدیرعامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) استکبارستیزی، مطلبه‌گری و اقتدار درون‌زا از وظایف عمده بسیج دانشجویی است.
کد خبر: ۸۵۴۶۱۷۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد ودود حیدری امروز در هفتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه دانشگاه محل اصلی تقابل فرهنگی دشمنان به جوانان ایران است، اظهار داشت: بالاترین مضامین بسیج در مورد بسیج دانشجویی گفته شده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) از بسیج دانشجویی پنج خواسته دارند، بیان کرد: پیروی از خط امام و انقلاب و دفاع اسلام، پاسداری اصول تغییر ناپذیر نه شرقی نه غربی، استکبار ستیزی، جلوگیری از توطئه ایادی استکبار و ایجاد حکومت جهانی مستضعفین از جمله خواسته های امام خمینی(ره) از بسیج دانشجویی است.

مدیرعامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه خواسته مقام معظم رهبری نیز تداوم خط امام(ره) است، بیان کرد: بسیج دانشجویی باید بسته به شرایط از انقلاب و اسلام دفاع کند و این دفاع نیاز به مطالعه و تحقیق عمیق دارد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به رویکرد های بسیج دانشجویی اشاره داشت و اظهار کرد: رویکرد نخست بسیج دانشجویی استکبار ستیزی به ویژه بعد از توافق در مذاکرات است چراکه استکبار ستیزی متعلق به زمان و یا برهه خاصی نبوده بلکه یک واقعیت عینی و استدلال منطقی است.

وی با تاکید بر اینکه استکبارستیزی مقوله‌ای نیست که در دهه ۴۰ و ۵۰ شکل بگیرد بلکه پشتوانه معرفتی و دینی و مکتبی دارد، ابراز داشت: کار امروز برخی از آقایان شبهه انداختن در سخنان امام خمینی(ره) شده و هنگامی که صحبتهای امام را بزنیم رهبری را زیر سئوال برده ایم.

مدیرعامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) با بیان اینکه رابطه ایران و آمریکا به مثابه رابطه بره و گرگ است، بیان داشت: منظور خوی درندگی آمریکا بوده و تا زمانیکه این خوی در امریکا وجود دارد استکبار ستیزی نیز ادامه دارد.

حیدری در ادامه گفت: آمریکا فردای بیانیه لوزان در ۱۳ فروردین ماه سال جاری شروع به تهدید ایران کرد و امروز هم هنوز یک هفته ای از توافق نگذشته که اقدام به تهدید ایران می کند، پس چطور می خواهیم با آمریکا وارد تعامل شویم.

وی درگیری بین ایران آمریکا را موضوعی عقیدتی عنوان کرد و بیان داشت: استکبار ستیزی ایران موضوعی نیست که با تغییر رئیس جمهور ایران و یا آمریکا تغییر کند.

مدیرعامل بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات دانست و اظهار کرد: استکبار ستیزی تا زمان تشکیل حکومت بزرگ اسلامی ادامه دارد و هر جایی که در کشور زمین خوردیم از بی بصیرتی داخلی بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: مبارزه با استکبار از راهبردهای بسیجیان است و چه کسی می گوید که اگر با آمریکا رفیق باشیم وضع اقتصادی کشور خوب می شود.

حیدری مطالبه اقتدار درون‌زا را از وظایف عمده بسیج دانشجویی عنوان کرد و اظهار داشت: مطالبه مبارزه با آمریکا و اقتدار درون‌زا از مهمترین رویکرد های بسیج دانشجویی است.

وی اقتصاد بدون نفت را از دیگر خواسته‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد و بیان داشت: رصد مقابله با شبهات فکری از دیگر مطالبات بسیج دانشجویی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار