امام جمعه داورزن با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمن به دنبال نشاندن چهره های سکولار بر روی کرسی های مجلس است.
کد خبر: ۸۵۴۶۱۷۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در دیدار با نیروهای ستادی دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در شهرستان داورزن اظهار داشت: شورای نگهبان چشم تیز بین رهبری نظام بوده و مسائل مختلف نظام را با بصیرت بالایی رصد می کند.

وی با بیان اینکه این شورا هدیه ای از جانب خداوند برای حفظ نظام و انقلاب است ادامه داد: حساسیت کار شورای نگهبان قانون اساسی باعث شده تا این نهاد همیشه در زیر تیغ انتقادات بدخواهان نظام باشد.

امام جمعه داورزن با اشاره به وظیفه ذاتی شورای نگهبان قانون اساسی در نظارت استصوابی خاطر نشان کرد: نظر شورای نگهبان نیز بر اساس عدم مغایرت بر اصول فقهی و شرعی و لوایح و قانونها استخراج شده اعلام می شود.

مداحی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش روی ملت ایران و وظیفه خطیر شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال ورود چهره های سکولار به مجلس شورای اسلامی است و این وظیفه شورای نگهبان را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام بیشتر می کند.

وی خاطر نشان کرد: اینکه برخی چهره ها خود را برای موجه نشان دادن منتسب به بنیانگذار جمهوری اسلامی می کنند نشان از نقشه های پلید آنان دارد.

امام جمعه شهرستان داورزن به قرائت های چند صدایی از اسلام اشاره کرد و در ادامه گفت: کسانی که تابع محض ولایت مطلقه فقیه بوده حزب الله هستند و اگر نه در ردیف حزب شیطان قرار می گیرند

ارسال نظرات
پر بیننده ها