مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری بسیج جزیره هرمز از بازدید ۷۵۰ نفر از زائران راهیان نور دریایی طی سال گذشته از یادمان های جزیره هرمز واقع در استان هرمزگان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۵۰ نفر را دانش آموزان تشکیل می دادند.
کد خبر: ۸۵۴۶۰۲۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی سلامتی مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری بسیج جزیره هرمز از بازدید 750 نفر از زائران راهیان نور دریایی طی سال گذشته از یادمان های جزیره هرمز واقع در استان هرمزگان خبر داد و گفت: از این تعداد 350 نفر را دانش آموزان تشکیل می دادند.

مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری جزیره هرمز با بیان اینکه هم اکنون چهار راوی در این یادمان به زائران خدمات رسانی می‌کنند افزود: طی امسال نیز 139 نفر از یادمان شهدای گمنام جزیره هرمز بازدید کرده اند.

وی با بیان اینکه پیک زمان بازدید زائران راهیان نور دریایی از یادمان های جزیره هرمز طی ماه‌های دی و بهمن است، خاطر نشان کرد: استان‌های هرمزگان و فارس بیشترین بازدید را از یادمان شهدای گمنام جزیره هرمز داشتند.

سلامتی ادامه داد: در یادمان شهدای گمنام جزیره هرمز مکان اسکان وجود دارد اما لوازم رفاهی و خدماتی آن به طور کامل تامین نشده است و در صورت فراهم شدن امکانات و لوازم رفاهی آمادگی داریم تا در تمام طول سال از زائران سرزمین های نور پذیرایی کنیم.

مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری جزیره هرمز گفت: بحث جابجایی زائران موضوع دیگری است که باید برای آن تدابیری اندیشیده شود چرا که یکی از دغدغه‌های مهم زائران به این موضوع بر می‌گردد.

پربازدیدترین یادمان استان هرمزگان «یادمان شهدای هرمز» است و زائران پس از اعزام به یادمان شهدای هرمز در جزیره هرمز از گلزار شهدا و قلعه پرتغالی‌ها نیز بازدید به عمل می‌آورند.

ارسال نظرات