عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به تصویب افزایش ۲۰ درصدی نرخ سرویس مدارس در سال جاری،‌ گفت: در جلسه امروز شورا رئیس سازمان مدیریت بحران کشور حاضر شد و توضیحاتی درباره اتفاقات اخیر رخ داده بیان کرد.
کد خبر: ۸۵۴۶۰۲۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ابوالفضل قناعتی با اشاره به حضور نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جلسه امروز شورای شهر تهران،‌ اظهار داشت: نجار در ابتدای جلسه امروز شورا توضیحاتی درباره حوادث اخیر رخ داده مطرح کرد و در ادامه 12 عضو شورا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر نگرانی خود را از عدم هماهنگی و آماده نبودن زیرساخت‌ها در کشور هنگام بروز حادثه ابراز کردند و خواستار فکری اساسی برای شرایط بحرانی در کشور شدند. اعضای شورا بر این باور بودند که وقوع سیل در برخی مسیرها در پی بارش باران طی 7 دقیقه و بر جاگذاشتن تلفات قابل قبول نیست.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: اعضای شورا همچنین توصیه‌هایی درخصوص امکانات و تجهیزاتی که باید برای حوادث احتمالی بعدی مهیا شود مطرح کردند و خواستار شدند اقدامات لازم برای انجام این کار صورت گیرد و ستاد بحران مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: در جلسه امروز افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس مورد بررسی قرار گرفت و آنچه در کمیسیون عمران شورا تصویب شده بود،‌ تصویب شد. بر این اساس مقرر شد نرخ کرایه سرویس‌ برای خودوری سواری و ون 20 درصد و برای اتوبوس 15 درصد افزایش داشته باشد.

قناعتی عنوان کرد: پیشنهاد شهرداری تهران برای افزایش کرایه خودروهای سواری و ون 25 درصد و برای اتوبوس 20 درصد بود که شورای شهر با کاهش میزان پیشنهادی شهرداری ارقام مذکور را به تصویب رساندند.

وی افزود: علاوه بر این مقرر شد ارائه خدمات جا به جایی دانش‌آموزان مدارس استثنایی نیز مانند سال گذشته به صورت رایگان و با ظرفیت قبل صورت گیرد.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در جلسه امروز شورا همچنین پیشنهاد شهرداری تهران برای معرفی دو نفر جهت عضویت در شورای سازمان حمل و نقل و ترافیک بررسی و تصویب شد.

ارسال نظرات