نماینده ولی فقیه در استان کردستان سفر رییس جمهور به کردستان را حرکتی جدی برای شتاب بخشیدن به توسعه استان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۴۶۰۱۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سخنانی قبل از سخنرانی رییس جمهور در استادیوم ورزشی استقلال سنندج ضمن خوشامدگویی به رییس جمهور و هیئات همراه به استان کردستان اظهار داشت: استان کردستان سرزمین دلاورمردان و انسان های والایی است که جان خود را فدا کردند و یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادند.

وی افزود: استان کردستان سرزمین دلاورمردان،شهدا و پیشمرگان مسلمان کرد است که وجب به وجب خاک کردستان با عطر شهدا و خوان شهدا آغشته شده است.

حجت الاسلام شاهرودی بیان داشت: کردستان به فرموده مقام معظم رهبری استانی فرهنگی و هنری است که دارای مردمی متدین، باصفا و مهمان‌نواز و دوست داشتنی است.

وی در ادامه گفت: استان کردستان دارای استعدادهای فراوان انسانی و از طرف دیگر منابع طبیعی سرشار و ارزشمند می باشد و امیدواریم این سفر مایه خیر و برکت و حرکت جدی و شتاب بخش در جهت توسعه استان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد که این سفر حرکتی در شتاب بخشی برای توسعه استان باشد و مسئولین عزم راسخ داشته باشند برای شتاب بخشیدن به توسعه استان که استان هم در جهت فرهنگی و هم در جهت اقتصادی شکوفا شود و با ایجاد اشتغال بیکاری از بین برود.

استاندار کردستان نیز در سخنانی اظهار داشت: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و خاستگاه شاعران و هنرمندانی است که به شایستگی و پایداری را معنا کرده‌اند.

عبدالمحمد زاهدی گفت: استان کردستان بیش از 5 هزار و 400 شهید در طول هشت سال جنگ تحمیلی 10 هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب کرده و وفاداری خود را به اثبات رساندند.

وی گفت: امیدواریم با سفر رئیس جمهور به کردستان بستر لازم برای رفع کاستی‌ها و محرومیت‌های فراهم شود.

در این مراسم مردمی گروهی از دف‌نوازان و مولودی‌خوانان به اجرای مولودی پرداختند.

در ادامه نیز دکتر روحانی ریاست جمهوری به ایراد سخنرانی پرداخت.

ارسال نظرات