رئیس جمهور در سنندج گفت:به دولتمردان آمریکا میگویم که در اتاق سیاسیتان خانه تکانی کنید آن میزی که از آن حرف میزنید پاهایش در هم شکسته است.
کد خبر: ۸۵۴۵۹۲۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در بیستمین سفر استانی خود و اولین سفر بعد از پیروزی در مذاکرات هسته ای در سفر به کردستان و در در استادیوم ورزشی استقلال سنندج در جمع مردمان استان کردستان اظهار داشت: امروز روز پیروزی ملت سربلند ایران اسلامی در برابر فشار و تهدید جهانی است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی بعد از 12 سال مقاومت و ایستادگی در میدان منطق و مذاکره توانستند عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشند.

وی ادامه داد: گروه دیپلماسی و فرزندان رشید و قهرمان شما در برابر 6 کشور بزرگ و قدرتمند جهانی به پیروزی تاریخی دست یافتند چه کسی فکر میکرد که همه قدرت ها بگویند ایران باید انرژی هسته ای نداشته باشد اما ملت ایران با ایستادگی جهان را در برابر خود تسلیم کرد.

ایران اسلامی تسلیم ناپذیر خواهد بود

رئیس جمهور اظهار داشت: از انرژی هسته ای مهمتر انرژی ملت برزگ ایران اسلامی است و شما ملت با قهرمانی با انرژی بی پایانتان با ایستادگی توانستید کاری کنید که امروز قدرت های بزرگ اعتراف می کنند ایران اسلامی تسلیم ناپذیر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: اینکه وزیر خارجه آمریکا به صراحت می گوید نباید ایرانیان را تهدید کرد این به آن مهناست که ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی در تمامی مصاف ها از روز اول تا به امروز و بعد از این نیز همراه با اتکا به خداوند در برابر دشمنان و رقیبان پیروز بوده است.

دکتر روحانی ادامه داد: آنچه ما به دست آورده ایم نصرت خداوند،ایستادگی مردم با ایمان، انسجام و اتحاد دولت و تمامی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: شما امروز می بینید با همت، ایستادگی، مقاومت همه ملت ایران اسلامی به حول و قوه الهی ایران ما امن ترین و با ثبات ترین کشور در تمام منطقه و جهان است.

وی اظهار داشت: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها از کشور خود بلکه از ملت های مظلوم منطقه در برابر هر تجاوزی دفاع خواهد کرد و منطقه را به حول و قوه الهی از شر تروریست ها با وحدت و انسجام پاک خواهیم کرد.

رئیس جمهور گفت: ما ملت بزرگی هستیم که نشان دادیم پیچیده ترین و مهمترین مسئله سیاسی جهان یعنی موضوع هسته ای را پای میز مذاکره حل و فصل کردیم و سایر مسایل منطقه و جهان را نیز با مذاکره حل خواهیم کرد.

وی ادامه داد ما امروز در جایگاهی قرار گرفته ایم که به همه دنیا گفتیم که با فشار، تهدید و تحریم نمی توانند ملت ایران را تحریم کنند و جهان در برابر عظمت ملت ایران یکبار دیگر سر تعظیم فرود آورد.

وی افزود: ما در ادامه راه نیز به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت به خوبی راه و مسیر را با توکل به خداوند ادامه خواهیم داد.

دکتر روحانی بیان داشت: البته طرف مقابل متاسفانه در سرزمین خود مشکلات فراوانی دارد و گاهی در بیان حرف ها دچار لغزش نابه جا می شود و من از همین جا به مسئولین و دولتمردان آمریکا میگویم که تصمیم بگیرید و در اتاق سیاسیتان خانه تکانی کنید آن میزی که از آن حرف میزنید پاهایش در هم شکسته است.

وی خاطر نشان کرد: برای همه جهانیان در برابر ملت ایران اسلامی یک راه وجود دارد آن هم احترام، تکریم،تواضع و فرتنی است و این راه ارتباط با ملت ایران و حرف حق است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ما به مسیر خود ادامه میدهیم تا زمانی که همه تحریم ها و ظلم ها را از سر مردم برداریم و شرایطی فراهم شود مردم به حق خود برسند.

ارسال نظرات