جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از جزیی‌ترین بخش تا بالاترین رده در سپاه پاسداران مسئولیت خطیر پاسداری و حفظ از ارزش‌های انقلاب را بر‌عهده دارد‌.
کد خبر: ۸۵۴۵۹۱۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبر گزاری بسیج ، مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه سلمان با حضور جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و جمعی از پاسداران در سالن فرماندهی برگزار شد.

سرهنگ محسن اکبری جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات این عزیزان اظهار کرد: این مسیری است‌ که امروز برای رشد و نمو انسان‌ها انجام می‌شود و هر انسانی در هر جایگاهی که قرار دارد بر‌اساس اخلاق و رفتارش قضاوت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در مجموعه سپاه پاسداران مسئولیت‌پذیری همراه با انگیزه و عشق قلبی است، گفت: وقتی مسئولیتی به افراد شایسته واگذار می‌شود علاقه، انگیزه، شایستگی‌های فردی و مدیریتی، ایمان، تدین، اخلاق و ده‌ها شاخصه دیگر فرد مد‌نظر قرار می‌گیرد.   

وی بیان داشت: بین وظیفه و تکلیف در سپاه پاسداران یک تفاوت عمده وجود دارد؛ تکلیف زمان نمی‌شناسد و در همه شرایط به تلاش خود فرد انجام می‌شود تا بالاترین نمره را دریافت کند.

وی یادآور شد: معمولا مدیران از جزیی‌ترین بخش تا بالاترین رده در سپاه پاسداران مسئولیت خطیر پاسداری و حفظ از ارزش‌های انقلاب را بر‌عهده دارد‌.

‌اکبری ضمن قدر‌دانی از زحمات خالصانه سرهنگ محسن سراوانی در معاونت فرهنگی اجتماعی و سرهنگ حسین سرابندی در معاونت بهداشت و درمان برای آنها آروزی موفقیت کرد و سرهنگ یوسف ارجونی و غلامرضا آلتون را به عنوان سرپرست جدید در معاونت فرهنگی اجتماعی و معاونت بهداشت و درمان معرفی کرد.

وی یادآور شد: تقویت معاونت‌ها می‌تواند در رشد و ارتقای استان و حرکت اصیل فرهنگی اثر‌گذار باشد.

ارسال نظرات