سرپرست مركز تربيت بدني سپاه استان سمنان از برگزاري مسابقات قهرماني تيراندازي و كاراته بسيج به ميزباني سپاه استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۹۱۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
محمدحسين تقي پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان از برگزاري مسابقات قهرماني در دو رشته تيراندازي و كاراته به ميزباني سپاه قائم آل محمد(عج)‌ استان سمنان خبر داد.



وي افزود: در اين دوره از رقابت‌ها 15 نفر ورزشكار از آقايان در رشته تيراندازي در رده سني نوجوانان و جوانان حضور داشتند كه در پايان تيم‌هاي سمنان، گرمسار و دامغان به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.



سرپرست مركز تربيت بدني سپاه استان سمنان خاطرنشان كرد: مسابقات قهرماني بانوان نيز در رشته تيراندازي با حضور 17 شركت كننده در دو رده سني نوجوانان و جوانان برگزار شد كه در پايان پايان تيم هاي سمنان، گرمسار و شاهرود به ترتيب مقام هاي اول تا سوم از آن خود كردند.



تقي پور يادآور شد: مسابقات قهرماني استاني در رشته كاراته ويژه بانوان بسيجي استان با حضور 22 نفر از ورزشكاران در رده سني نوجوانان در دو رشته كاتا و كميته برگزار شد كه در اين رقابت ها نيز به ترتيب تيم هاي مهديشهر، سمنان و شاهرود عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها