خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

ضرورت " خود سازی" دانشجویان در طرح ولایت

برزگر گفت: شایسته است دانشجویانی تربیت شوند که بتوانند به خودسازی معرفتی دست پیدا کنند.
کد خبر: ۸۵۴۵۸۶۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین ،هفتمین دوره طرح ولایت استانی با حضور جمعی, سید ابوالحسن نائینی  رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ، حجت السلام علی اسلامی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و سایرفرماندهان سپاه صاحب الامر(عج) استان در  سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد.

 مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، با اشاره به اینکه طرح ولایت از سوم مرداد  به مدت 10روز در قالب برنامه های کلاسی با حضور اساتید مجرب استانی  ادامه دارد اظهار کرد:  این طرح با هدف افزایش سطح معرفت و بصیرت جوانان و ارتقا بینش دانشجویان  در فضاهای سیاسی کشور انجام می شود.

 وی اضافه کرد: دانشجویان افسران جبهه جنگ نرم هستند پس ضروری است  با شناسایی  اهداف آنان،افکار پلید  را با طل کنند.

 این مسئول تصریح کرد: شایسته است دانشجویانی تربیت  شوند که بتوانند به خودسازی معرفتی دست پیدا کنند به این منظور که، با تقویت علم و بینش دینی با آمادگی بیشتری در عرصه ها حضور پیدا می کنند.

آرمان ها ی دینی در طرح ولایت نهادینه می شود

وی با بیان اینکه  مقام معظم رهبری به طرح ولایت توجه تاکید دارند خاطر نشان کرد:   این طرح بسیار مفید و پر برکت  است  چرا که کمتر فعالیتی را می توان همانند آن به این اندازه با ارزش دانست.

ریاست دانشگاه بین المللی امام خمینی  اظهار کرد: مهمترین هدف این طرح ،استقبال دانشجویان است به دلیل اینکه  آرمان ها و خواسته های انبیاء الهی  به این شکل  در جامعه اسلامی نهادینه می شود. به گفته وی ، این طرح یک دوره اندیشه اسلامی است که موجب اعتلای سطح معرفتی ،اخلاقی ،تربیتی  جوانان می شود.

نائینی  خبر داد:امروزبزرگترین تهدید دشمنان این است که اعتقادات جوانان را تضعیف کنند ،در این امر باید جوانان بسیار هوشیار باشند.

وی تصریح کرد : جوانان  ضروری است با استفاده از این کلاس ها معرفت و بصیرت خود را افزایش دهند.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها