نماينده ولي فقيه در استان كردستان با تأكيد بر اينكه خباثت و نفاق استكبار جهاني پايان ناپذير است، گفت: موضوع هسته ای بهانه ای برای استکبار در فشار به ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۴۵۸۶۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در یادواره شهدای روستای کلامو بخش بسطام شهرستان شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مسجد جامع روستای کلامو شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یادو خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: برپایی یادواره شهدا برای بقاي انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه لازم و ضروری است و این برنامه ها به فرموده رهبر انقلاب کمتر از شهادت نیست؛ چرا که در این زمانه که همه تلاش دارند تا این فرهنگ را کمرنگ و محو کنند و این کارها جهادی بزرگ است.

وی افزود: شهدا در مسیری قدم گذاشتند که خیر دنیا و آخرت در آن قرار داشت و الگو و نمونه ای برای آیندگان و نسل های بعد از خود شدند تا بفهمانند مقام شهید و شهادت چقدر با ارزش است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه امروز هدف دشمنان از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت است بیان کرد: تلاش دشمنان در جهت این است که فرهنگ ایثار و شهادت که بیانگر مبارزه و ایستادگی و ایمان و اخلاص است را کمرنگ و محو كند و باید مراقب باشیم.

وی خاطر نشان کرد: توطئه دشمنان امروز این است که قدرت مبارزه و ایستادگی را در برابر ظلم و ستم و زورگویی و خباثت و نفاق از ملت ما که الگوی جهان اسلام هستیم بگیرد و تمام تلاش آنها در این راستا متمرکز است.

حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایستادگی و اقتدار ملت ایران در برابر زورگویی مستکبران تصریح کرد: ملت ما در طول این 36 سال انقلاب با وحدت و همدلی و اتحاد زیر سایه اسلام و پیروی از ولایت توانسته اند در برابر استکبار بایستند و خم به ابرو نیاورند.

وی اظهار کرد: موضوع هسته ای بهانه ای برای استکبار در فشار به ایران اسلامی است و اگر این توافق حل شود باز بهانه های دیگری هست که آنها روی آنها متمرکز شوند که همچنان هم این است و موضوع موشک های بالستیک،حقوق بشر و چیزهای دیگر همچنان ادامه دارد.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی می‌تواند از انرژی هسته‌ای در مسائل روزمره جامعه، آب ‌شرب، کشاورزی، درمان و دیگر مایحتاج ‌های زندگی استفاده کند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب بر حفظ وحدت و استکبار ستیزی بیان کرد: هدف شهدا مقابله با استکبار و نفاق بود و در وصیت نامه های شهدا بر ادامه دادن راه آنها که حمایت از ولایت و اسلام است، تأکید شده است که این راه پیروزی و برون رفت از مشکلات است.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم افزود: دشمن همیشه در حال نیرنگ و توطئه است و قرآن کریم در روایات و آیات مختلف بر این موضوع تاکید و ما را بر آماده و مهیا بودن در برابر دشمن آگاهی می دهد؛ چرا که دشمن همیشه به فکر ضربه زدن به جبهه حق است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به کارشکنی های کشورهای استکباری در قبال ایران گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش می کند تا قدرت ایران را در منطقه و جهان مهار كند و در این راستا فتنه های بسیاری را در منطقه براه انداخته است و کشورها را درگیر این برنامه ها كرده است.

وی تصریح کرد: مردم عراق و سوریه و یمن چه جرمی دارند که باید در آتش کینه و نفاق استکبار و در جنگ نیابتی با تروریست های داعش و تکفیری گرفتار آید و البته این توطئه ها نیز با تدابیر و وحدت امت اسلام و رهبر فرزانه انقلاب رو به پایان است و دامن خود آمریکا و سرسپردگان منطقه ای او را خواهد گرفت.

در این مراسم مادحان اهل بیت در رثای شهدا به مریثه خوانی پرداخته و یکی از رزمندگان به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از تصاویر شهدا در معرض دید مردم قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها