جنگ نرم گسترده علیه انقلاب اسلامی با هدف از بین بردن اعتماد به نفس و عزت ایران اسلامی به راه افتاده است

کد خبر: ۸۵۴۵۸۵۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اساتید کشور(سبا)؛ دکتر سهراب صلاحی رییس سازمان بسیج اساتید در افتتاحیه سومین کارگاه تربیت مدرس فرماندهان جنگ نرم بسیج اساتید در ایلام گفت:جهانی سازی یعنی یکسان سازی فرهنگ جهانی برمبنای لیبرالیسم آمریکایی و تنها مانع بزرگ آن انقلاب اسلامی است که با شکست آمریکا در عراق، تمدن غرب را زمین گیر کرده است.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: به همین دلیل جنگ نرم گسترده ای علیه انقلاب اسلامی با استفاده از ابزارهای گوناگون و با هدف از بین بردن اعتماد به نفس و عزت و غرور ایران اسلامی به راه افتاده است که اساتید دانشگاه باید فرماندهان اصلی این صحنه کارزار باشند.

وی ادامه داد: ر جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی برای نخستین بار در مقابل یکی از بازوان نظام در منطقه شکست خورد و این درحالی بود که ارتش این رژیم در چهار جنگ تمام اعراب را شکست داد و ظرف 2 ساعت نیروی هوایی مصر را زمینگیر کرد و در جنگ چهارم 60 هزار نفر از نیروهای عراقی در جبهه با نیروهای صهیونیستی می‌جنگیدند.

وی با اشاره به این که مسئولان و دولتمردان عزیز کشورمان از این بازوان قدرتمند جمهوری اسلامی باید بهتر آگاه و قدردان باشند. اضافه کرد: دشمنان متوجه شده‌اند که با جنگ سخت توان رودررویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نداشته و بر این اساس از ترفند جنگ نرم وارد این کارزار شده‌اند. دشمن معتقد است که باید با جنگ نرم همه جانبه از طریق ابزارهای گوناگون روحیات معنوی ایران را ضعیف کرد.

صلاحی تصریح کرد: فرماندهان این میدان بنا به فرموده امام راحل اساتید دانشگاهی هستند که باید در این عرصه حضوری جدی و فعال‌تری داشته باشند و با زحماتی که همکارانم در سراسر کشور تقبل کرده‌اند، دوره‌های آموزشی در این باره در سراسر کشور برپا شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: در مجموع 4 هزار و 760 استاد دانشگاه در این دوره‌های سه روزه در کشور شرکت کرده و این تبدیل به یک شبکه گسترده شده است.

ارسال نظرات