خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد:

تشکیل ستاد سالروز ورود آزادگان در بنیاد شهید قزوین

جلسه ستاد برگزاری سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۸۰۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از واحد ایثار، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این جلسه با اشاره به اینکه آزادگان اسوه‌های صبر و مقاومت هستند، اظهار کرد: ما در قبال آنان همانند شهدا و جانبازان تکلیف داریم و بایستی با اجرای برنامه‌های مناسب سالروز ورودشان به میهن اسلامی را گرامی بداریم.

وی افزود: همان گونه که شهدا و ایثارگران در طول دفاع مقدس به تکلیف خود عمل کرده و امروز پرچم استقلال ایران اسلامی را در جهان به اهتزاز درآوردند، ما نیز می‌بایستی به تکلیف خود در تکریم و تجلیل از آنها عمل نماییم.

وی با اشاره به اینکه در استان قزوین 662 آزاده وجود دارد، از سید آزادگان حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ابوترابی و سیدالاسرای ایران سرلشگر شهید حسین لشگری به عنوان رهبران و شاخص‌ترین شهدای آزاده یاد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: شهیدان ابوترابی و لشگری از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی و نشانه‌های غرورآفرین ایثار و شهادت در طول دفاع مقدس می‌باشند

این مسئول با اشاره به عروج 40 تن از آزادگان استان قزوین تاکنون، ثبت و ضبط خاطرات‌شان را حائز اهمیت دانست و بر جمع‌آوری و نگارش آنها تاکید کرد و خواستار برگزاری یادبود این آزادگان در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی شد.

حقایق‌پور همچنین از برگزاری همایش بزرگ آزادگان قزوینی و نمایشگاه یادبود 40 آزاده مرحوم و دیدار با خانواده‌های آزادگان را به عنوان بخشی از برنامه‌های سالروز ورود آزادگان در استان قزوین  را  برشمرد .

در پایان جلسه فوق، هر یک از اعضای دستگاه‌های اجرایی به بیان برنامه‌های خود پرداخته و بر برگزاری هدفمند سالروز ورود آزادگان تاکید کردند.



1001/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها