فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگان خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله (ص) شهرستان کنگان از اجرای 30 پروژه در طرح هجرت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۷۶۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، یاسین اکبا در بازدید از طرح هجرت 3 در شهرستان کنگان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای اعتلای نظام اسلامی گام‌های اساسی برداشته و شاهد موفقیت و سربلندی این نهاد در تمام عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس حضوری باشکوه و پررنگ و تاثیرگذار داشتن و بعد از دفاع مقدس نیز در عرصه سازندگی حضور پیدا کردند و امروز نیز در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم حضوری موفق دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله (ص) کنگان با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح هجرت خاطرنشان کرد: این طرح با کیفیت مطلوبی در کنگان در دست اجراست و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

اکبا تصریح کرد: نظارت بر حسن اجرای این طرح و افزایش سطح کیفی این طرح مورد تاکید بسیج و سپاه قرار دارد و به فضل خدا به اهداف خود برسیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله (ص) کنگان با بیان اینکه در اجرای طرح هجرت 3 در کنگان 260 نفر شرکت دارند، یادآور شد: این طرح در 30  آموزشگاه شهرستان که نیاز به بازسازی، مرمت و تعمیر دارد اجرا می‌شود.

اکبا تصریح کرد: در کنار برگزاری این طرح برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری حلقه‌های بصیرتی، اجرای مسابقات فرهنگی و برگزاری کلاس‌های دینی در دستور کار قرار دارد.

شاکر محیسن مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز با تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این طرح اظهار داشت: این طرح با همکاری بسیج شهرستان در سطح مدارس برگزار خواهد شد و امیدواریم اجرای طرح منشأ خیر و برکات برای شهرستان باشد.

ارسال نظرات