خبرهای داغ:
مسئول ایثارگران سپاه ناحیه البرز استان قزوین:
ابراهیمی گفت: ارج نهادن به خانواده معظم شهدا و ایثار گران فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه می کند به این منظور که خدمات رسانی از خانواده آنان ،تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران محسوب می شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۷۱۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

ابراهیمی مسئول ایثارگران سپاه ناحیه البرز استان قزوین، در گفت و گو با خبرنگار بسیج در البرزاظهار کرد: در سال های اخیر همایش رزمندگان خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس و در ماه مبارک رمضان برگزار می شود تا خانواده این بزرگوارانی که بخاطر حفظ آرمان ها و اعتقاداتشان فرزندان و همسران خود را فدای اسلام و انقلاب کردند مورد تکریم قرار گیرند.

وی ارائه وامهای اشتغالزایی،اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس، خدمات درمانی ، مدارس شاهد و دفتر حمایت حقوقی ایثارگران در دادگستری را از دیگر خدمات برای ایثارگران دانست و افزود: این شهدا بودند که در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد و مردانه وار ایستادگی کردند.

شهدا حفظ و نگهداری از رسالت انقلاب را آموزش داده اند

به گفته وی، جانبازان و شهدا به ما یاد دادند که در مقابل مستکبرین تسلیم نشده و رسالت انقلاب و اسلام را در هر شرایطی حفظ و نگهداری کنیم.

مسئول ایثارگران سپاه ناحیه البرز استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر با تکریم از خانواده شهدا می توانیم فرهنگ ایثار و فداکاری را در جامعه بسط دهیم  به طوری که جوانان با اصول آرمان های انقلاب از این طریق، آشنا شوند.

به گفته ابراهیمی، ارج نهادن به خانواده معظم شهدا و ایثار گران فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه می کند به این منظور که  خدمات رسانی از خانواده آنان ،تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران محسوب می شود.

1002/ت30/ب



 

ارسال نظرات
پر بیننده ها