خبرهای داغ:
سرپرست بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار بسیج:
سرپرست بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: بانوانی که پوشش کامل دارند؛ امنیت اجتماعی، آرامش روانی، طمأنینه و وقار را برای خود انتخاب کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۴۵۶۴۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

زهره روستا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، اظهارداشت: بانوانی که پوشش کامل دارند؛ امنیت اجتماعی، آرامش روانی، طمأنینه و وقار را برای خود انتخاب کرده‌اند.

سرپرست جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای برداشت بانوان را در حوزه خودشان متفاوت از واقعیت جلوه می‌دهند؛ به طور مثال از طریق کمرنگ و کوچک نشان‌دادن جایگاه و طبقه اجتماعی بانوان قصد تحریک و تحقیر این قشر را دارند.

وی با اشاره به تأثیر شبکه‌های ماهواره بر حجاب و پوشش مخاطبین خود، افزودرسانه‌های غربی از دو طریق طرح سوال و یا برجسته‌سازی و تقلید، در ضمیر ناخودآگاه مخاطبین خود اثر می‌گذارند.

وی عنوان کرد: برخی از تولیدات رسانه‌های غربی از ترفندهای مختلف این تصور غلط را در بیننده ایجاد می‌کند که با بی حجابی در آزادی کامل به سر می‌برد و قدرت هرگونه انتخاب را دارد اما در عمل موردی را تحمیل می‌کنند که مدیران رسانه‌های غربی می‌خواهند.

روستا با اشاره به اینکه زن بیشترین تأثیر را در کانون خانواده و بعد از آن بیشترین تأثیر را در فرهنگ‌سازی در جامعه دارد، گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای برداشت بانوان را در حوزه خودشان متفاوت از واقعیت جلوه می‌دهند.

وی یادآورشد: با وجودی که جایگاه بانوان ایرانی پس از انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی واقعیت خود را درک کرد اما رسانه‌های غربی در تلاش هستند تا به بانوان القا کنند که هنوز جایگاه آنان مظلوم و مغفول مانده‌اند.

سرپرست جامعه زنان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) تصریح کرد: اگر ایمان افراد قوی باشد کمتر تحت تاثیر فرهنگ و شبکه های ماهواره ای غرب قرار می گیرند.

وی ادامه داد: حفظ حریم ها، بالا رفتن سطح اعتقادات مردم و افراد موجب دوی جامعه از فساد و استحکام بنیان خانواده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها