کارشناس مسائل اجتماعی:

گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، مهمترین راهکار مبارزه با تهاجم فرهنگی

کارشناس مسائل اجتماعی گفت: اگر زنان جامعه باحجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می‌مانند و هم در جامعه، سلامت خانوادگی حفظ خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۶۳۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزای بسیج؛مقصودیان کارشناس مسائل اجتماعی در نشست عفاف و حجاب درجمع بسیجیان پایگاه مهدیه حوزه صدیقه کبری(س) ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک  اظهار داشت: حجاب از ارزنده ‌ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایران اسلامی است که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام می‌رسد، اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی و منتهای ارزش و اعتبار خود می‌رسد و تعمیق این باور نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است و بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است.

 وی گفت: اگر زنان جامعه باحجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می‌مانند و هم در جامعه، سلامت خانوادگی حفظ خواهد شد و محیط خانواده تحت تاثیر خودنمایی‌‌های عده‌ای از زنان بدحجاب و بی‌حجاب قرار نمی‌گیرد و هم مراکز اجتماعی مثل اداره‌ها و بیمارستان‌ها و... در کمال سلامت رفتاری خواهند بود و بزهکاری‌های اجتماعی به حداقل خواهد رسید.

 مقصودیان در پایان خاطرنشان کرد: حفظ چشم، گوش، قلب و تمامی اعضا و جوارح از هرگونه خطا و گناه عفاف است که حاصل این عفت و حجاب درونی، پوشش ظاهری است؛ به تعبیری لطیف‌تر حجاب میوه عفاف است و عفاف ریشه حجاب دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار