خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز عملیات مرصاد برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ملایر گفت:محفل شبی با شهدای مرصاد در سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد با حضور سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۸۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی رستمی با اشاره به برگزاری محفل شبی با شهدای مرصاد در ملایر اظهار داشت: محفل شبی با شهدای مرصاد در سالروز عملیات غرورآفرین عملیات مرصاد در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی سردار فضلی در این محفل عنوان کرد: برای سخنرانی در این محفل سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور دعوت و ایشان در مراسم شبی با شهدای مرصاد سخنرانی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به نقش گردان 151 مسلم ابن عقیل ملایر در عملیات مرصاد بیان کرد: همان‌گونه که سردار محسن رضایی فرمانده وقت سپاه کشور بیان کرده‌اند گردان 151 مسلم ابن عقیل(ع) ملایر نقشی پررنگ و حائز اهمیت داشتند.

وی با اشاره به زمان برگزاری این محفل عنوان کرد: مراسم شب با شهدای مرصاد روز دوشنبه همزمان با سالروز این عملیات در مسجد ولیعصر(عج) شهرک ولیعصر(عج) ملایر برگزار می‌شود.

رستمی افزود: این مراسم با همکاری سپاه ناحیه ملایر و پایگاه‌های ثارالله(ع) برادران و کوثر خواهران شهرک ولیعصر(عج) ملایر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات