خبرهای داغ:
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شبکه جامع خدمات الکترونیکی رونمایی و ۲۰ پروژه بخش ارتباطات در استان همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۷۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار همدان، عضو هیئت مدیره شرکت زیر ساخت ارتباطات، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی از شبکه جامع خدمات الکترونیکی رونمایی شد و ۲۰ پروژه بخش ارتباطات در استان همدان به بهره برداری رسید.

استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید که دو سال آن گذشته است، معادل تمام دوران دولت گذشته مخابرات و دولت الکترونیک و آی تی اقدامات مطلوب انجام شده است، اظهار داشت: کمترین خدمتی که در این بخش ها انجام شده دو برابر بوده است.

محمدناصر نیک‌بخت با بیان اینکه همه خدمات انجام شده در بخش ارتباطات در استان همدان دو و بالای سه برابر شده است، بیان کرد: در شرایطی ارائه خدمات دو برابر و سه برابر شده که وضعیت دولت و بودجه و خزانه مطلوب نبود.

وی با بیان اینکه در شرایطی که دولت طرح نظام سلامت اجرا می کند سایه شوم تحریم ها بر سر این کشور بزرگ بود اما دولت خدمات بخش ارتباطات را افزایش داده است، ادامه داد: انرژی هسته ای و توافقات را باید قدر دانست و خدمت این دولت را قدر نهاد.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در رابطه با انرژی هسته ای کاری کرد که فصل جدیدی در تاریخ باز شد و ۱۵ تیر ۹۴ تاریخ ایران و بین الملل به عنوان روزی بی سابقه ثبت خواهد شد، عنوان کرد: شش قطعنامه ظالمانه و ویرانگری که علیه کشور تصویب شده بود لغو شد که این در تاریخ خواهد ماند.

وی با بیان اینکه امروز ۲۰ پروژه با ۱۶۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده برای آن در استان همدان به بهره برداری رسید، افزود: دولت با تبلیغ و تشویق بخش خصوصی را حمایت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات