فردا، چهارم مرداد سال جاری مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز می‌شود و بیش از 3 هزار دانشجو از سراسر کشور در این مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۶۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با حضور تیم‌های گیلان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی به میزبانی همدان، رقابت‌های دسته یک بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی فردا در همدان آغاز می‌شود.

با ورود تیم‌ها به همدان جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی مسابقات، امروز عصر در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود تا تیم‌ها برای کسب قهرمانی و جلوگیری از سقوط به دسته پایین‌تر حریفان خود را بشناسند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب 3 دسته از 3 لغایت 16 مرداد سال جاری در مجموعه ورزشی ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار می‌شود.

مسابقات دسته اول از 3 لغایت 8 مرداد با شرکت 8 تیم، دسته دوم و سوم که به علت تعداد کم تیم‌ها در دسته سوم در یک گروه با حضور 12 تیم از 10 لغایت 16 مرداد برگزار تا چهره قهرمان و تیم های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.

مسابقات سراسری رشته‌های تیمی دانشگاه آزاد اسلامی با رقابت 3 هزار دانشجو در 8 شهر و در سه دسته برگزار می‌شود که در دسته اول هشت تیم، دسته دوم 10تیم و دسته سوم 10 تا 15 تیم حضور دارند.

مسابقات از صبح امروز در پنج رشته در شهرهای فیروزکوه، سمنان، شهرکرد، همدان، قائمشهر، کرج، مبارکه و نجف‌آباد برگزار خواهد شد. از مدت‌ها قبل تلاش‌های گسترده‌ای از سوی واحد‌های میزبان برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات آغاز شده است تا این رقابت‌ها به بهترین نحو ممکن به انجام برسد.

بیش از 3 هزار دانشجو از سراسر کشور در این مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت که اگر داوران، مربیان، سرپرستان، داوران و کادر اجرایی این مسابقات را هم در نظر بگیریم حدود 5 هزار نفر در این رقابت‌ها فعالیت خواهند کرد.

برای برگزاری این مسابقات پنج رشته تعیین شده است که سه رشته والیبال، بسکتبال و فوتسال در بخش دختران و پسران مشترک خواهد بود، اما رشته‌های فوتبال و هندبال فقط در بخش پسران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات