عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با بسیج؛

مسوولین نمی خواهند به مسائل فرهنگی بپردازند

مسائل فرهنگی به هزینه چندانی نیاز ندارد فقط کافی است مدیریت و تدبیر لازم به کار گرفته شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۴۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

مهدی عیسی زاده عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه مشکل اینجا است که می خواهیم همه مشکلات را در جامعه با پول حل کنیم.

عیسی زاده گفت: کشور های اروپایی باید کلی هزینه کنند تا یک پدیده اجتماعی را ایجاد کنند و یا آن را از بین ببرند در حالی که ما بسیاری از پدیده های زیبایی که در مسائل اجتماعی می تواند به ما کمک کند را به راحتی از دست می دهیم.

وی افزود: فقط لازم است که ما این پدیده ها را نگهداری کنیم تا برای جامعه ما نمونه باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر افراد زیادی در جهان هستند که کارهای خاص و و یژه انجام می دهند ولی به عنوان مثال سردار قاسم سلیمانی محبوب قلبها است و همه جوانان ایشان را دوست دارند، ما فرهنگ عاشورا، امام راحل،مقام معظم رهبری، سرداران جنگ و 36 سال پایداری را داریم.

عیسی زاده تأکید کرد: وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، بهداشت و وزارت ارشاد ما نمی خواهند به مسائل فرهنگی بپردازند، در چند دانشگاه اسم کلاسها به نام شهدا است؟ چه تعداد از اساتید و مراکز تحقیقاتی ما با شهدای علمی و تحقیقاتی ما آشنایی دارند؟

نماینده مردم آذربایجان غربی با بیان اینکه همه فناوری و ابزار های صنعتی و نظامی ما در دست شهدا بوده است که جان خود را نثار کردند تا این زحمات ثمره داده است اظهار داشت: متاسفانه مسوولین به مسائل فرهنگی نمی پردازند در حالی که این مسائل به هزینه چندانی نیاز ندارد فقط کافی است مدیریت و تدبیر لازم به کار گرفته شود.


ارسال نظرات