فرمانده سپاه ناحیه تفرش از پرداخت 4 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان طی سه ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۴۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

سرهنگ پاسدار علی فراهانی: یکی از ماموریت‌های بسیج سازندگی تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است که در این راستا اقدام به پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی می‌کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته یک هزار نفر از متقاضیان بهره‌مندی از تسهیلات طرح اقتصاد مقاومتی زیر پوشش آموزش‌های مشاوره و 700 نفر زیر پوشش کارگاه‌های آموزشی قرار گرفتند که در پایان 105 نفر موفق به اخذ 9 میلیارد ریال تسهیلات بانکی شده و مشغول به کار شدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 300 نفر از خدمات مشاوره‌ای و 70 نفر از خدمات کارگاه‌های آموزشی بسیج سازندگی بهره‌مند شده‌اند که تاکنون 20 نفر موفق به اخذ تسهیلات 4 میلیارد ریالی از بانک عامل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه تفرش گفت: متقاضیان برخورداری از این تسهیلات در 20 عرصه اقتصاد مقاومتی از جمله کاشت زعفران، پرورش ماکیان، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، کشت غلات و... مشغول به کار و فعالیت شده‌اند.

به گفته وی در سال جاری بالغ بر 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به منظور پرداخت به متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی به شهرستان تفرش اختصاص یافته است.

مسئول بسیج سازندگی تفرش در پایان از برگزاری دو کارگاه آموزش اقتصاد مقاومتی بعد از ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

ارسال نظرات