داعش سپر دفاعی و نجات رژیم صهیونیستی است

فرمانده قرارگاه عمار گفت:داعش و القاعده و تکفیری ها آخرین دسیسه ها و تیر دشمن صهیونیستی برای جدایی دنیای اسلام از مراکز حب و اتحاد مسلمانان است و تشکیل این گروهها برای تفرقه و جدایی در بین امت اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۴۵۴۹۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

حجت الاسلام مهدی طایب شامگاه جمعه در همایش مدافعان حرم در اراک افزود: جنگ داعش با مسلمانان عراق، سوریه و یمن که با پشتیبانی صهیونیزم جهانی انجام می شود، تنها با هدف تخریب قبور ائمه اطهار (ع) نیست بلکه برای جلوگیری از اتحاد مسلمانان و ایجاد منطقه امن برای اسرائیل صورت می گیرد.

وی ادامه داد: به هر میزان که موجودیت رژیم صهیونیستی با خطر مواجه شود به همان میزان حامیان پنهان آن مجبور می شوند وارد میدان شوند که این مهم در ماجرای یمن قابل مشاهده است.

فرمانده قرارگاه عمار افزود: امروز برای کسی پنهان نیست که جریان های تکفیری داعش تبدیل به سپر دفاعی و نجات برای رژیم صهیونیستی شده است.

حجت الاسلام طائب آل سعود را مرکز تدارک نیرو برای حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: هرگاه کشوری در منطقه برای منافع آمریکا و انگلیس مشکلی به وجود آورده با آشوب و بحران روبرو شده است ولی در طول حکومت آل سعود، عربستان از هرگونه آشوب و بحران دور نگاه داشته شده است که این مهم نشان از گوش به فرمانی این رژیم است.

فرمانده قرارگاه عمار افزود: دشمنان اسلام در طول تاریخ با ایجاد وهابیت و دیگر فرقه ها از اتحاد و حب مسلمانان جلوگیری کردند تا بتوانند اهداف خود را دنبال کنند.

وی با یادآوری تهدید آمریکا به گزینه نظامی گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که سپاه و بسیج تازه در کشور تشکیل شده بودند امام خمینی(ره) در برابر تهدید نظامی آمریکا علیه مردم ایران فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند که در طول سه دهه انقلاب همه جهانیان به این مهم پی بردند و هم اکنون که ایران با تلاش و کوشش جوانان و دانشمندان داخلی توانسته به یکی از قدرت های منطقه تبدیل شود نیز نمی تواند کوچکترین تهدیدی برای ایران اسلامی باشد.

وی شهدای مدافع حرم را گل سر سبد شهدای تاریخ دانست و گفت: شهدای مدافع حرم فقط برای خداوند و دفاع از مرکز حب مسلمانان و امام زمان (عج) به میدان جنگ بر علیه دشمنان اسلام و داعش شتافتند و هیچ گونه دل بستگی دنیایی و مادی در آنان وجود نداشت.

شهدای هشت سال دفاع مقدس اگر چه به قصد خدایی به میدان جنگ رفتند ولی دفاع از سرزمین و ناموس نیز یکی از اهداف آنان را تشکیل می داد که در مورد شهدای حرم این امر وجود نداشت.

حجت الاسلام طائب بیان کرد: قانون معصوم و مجری معصوم دو عامل مهم برای سعادت و کمال مسلمانان و جهانیان است که قانون معصوم تنها متعلق به خداوند و مجری معصوم نیز پیامبر و اهل بیت ایشان هستند که هر گاه مسلمانان به این دو مهم متوسل شدند توانستند بر دشمنان پیروز شوند و استقلال خود را به دست آورند.

وی ادامه داد: ادامه راه و مسیر انبیاء تنها راه سعادت و کمال مسلمانان است و هرگاه از این مسیر خارج شوند و اتحاد با مشکل مواجه شود، دشمنان بر آنان پیروز می شوند.

همایش مدافعان حرم با حضو راقشا رمختلف مردم در مسجد ساعت اراک برگزار شد.ک/2

1955/6012

ارسال نظرات
آخرین اخبار