برگزاری یادواره شهدای ۵ مرداد در مصلی بیت‌المقدس اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک از برگزاری یادوراه شهدای ۵ مرداد در اراک خبر داد و افزود: این آئین با هدف گرامیداشت یاد و خاطره جمعی از کارگران شهید واحدهای صنعتی اراک از جمله واگن پارس، ایرالکو و آذر‌آب در حمله هوایی رژیم بعث عراق در دوران ۸ سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۴۸۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک  ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای بمباران 5مرداد اراک، گفت: زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهداء بر قوام و پایداری انقلاب اسلامی ‌می‌افزاید و همچون چراغی راه را برای افزایش معنویت و قرب‌الهی روشن نگه می‌دارد.

وی در ادامه از برگزاری یادوراه شهدای 5 مرداد در اراک خبرداد و افزود: این آئین با هدف گرامیداشت یاد و خاطره جمعی از کارگران شهید واحدهای صنعتی اراک از جمله واگن پارس، ایرالکو و آذر‌آب در حمله هوایی رژیم بعث عراق در دوران 8 سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رضایی تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی سردار علی فضلی و به همت و حضور بسیج کارگری کارخانجات آلومینیوم، واگن پارس و آذر‌آب برگزار خواهد شد که نمایشگاه عکس شهداء، پخش کلیپ، مداحی و خاطره‌گویی از زبان فرماندهان از جمله برنامه‌های جانبی این یادوراه به شمار می‌آید.

رضایی عنوان کرد: خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران مهمانان ویژه این مراسم هستند و از عموم مردم شهرستان نیز دعوت می‌شود به مظور تجدید عهدی دوباره با آرمان‌های شهداء در این مراسم که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود شرکت نمایند.

ارسال نظرات