خبرهای داغ:
نماینده مردم د قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

هوشمندی رهبر انقلاب در مذاکرات هسته ای بی نظیر بود

حجت الاسلام حسینی گفت: : در مذاکرات هسته ای با درایت و هوشمندی رهبر کشور مقابل تحت فشار قرار گرفت به طوری بسیاری از مسائل به نفع کشور تمام شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۴۲۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین،اردوی طرح ولایت بسیج دانش آموزی صبح امروز با حضور مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم درقزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند متعال توانایی هر عملی را دارد به طوری که امور دنیوی در مقابل قدرت او بسیار کوچک است.

وی  افزود: در حال حاضر کشور نیز همچون حضرت موسی(ع) در مقابل فرعونیان در مبارزه با استکبار جهانی امریکا ایستادگی کرده است.

این مسئول  با بیان این به دلیل اینکه این ولایت نشئت گرفته از خداوند است تصریح کرد: خداوند با فرستادن پیامبران بر انسان ها ولایت پیدا کرده بر همین مبنا، شایسته است در زمان غیبت حضرت ولیعصر(عج) ، تابع ولایت فقیه باشیم.

حسینی عدل، شناسایی احکام الهی، مدیریت ، آگاهی و بینش را از شرایط مجتهد ولایت فقیه دانست و ادامه داد:  ولایتمداران با توحید، مسئولیت رهبری و هدایت جامعه را بر عهده دارند و مردم با اعتماد به آنان باید به این امر، توجه کنند.

 به گفته این مسئول ،زمانی که بین قوا اختلافی پیش می آید این  مجتهد ولایت فقیه است که آنان را به هم پیوند می دهد .

وی سید حسن نصر الله را فردی باهوش و آگاه دانست و یاد آور شد: در مذاکرات هسته ای با درایت و هوشمندی رهبر کشور مقابل تحت فشار قرار گرفت به طوری بسیاری از مسائل به نفع کشور تمام شد.

1001/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها