فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم گفت: بسیج همواره در جنگ نرم و سخت نقشی مهمی را ایفا کرده و بسیجیان در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پیشتاز بوده‌اند.
کد خبر: ۸۵۴۵۳۱۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: سروان عبدالرضا ریزی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهید مصطفی خمینی روستای علی آباد افزود: ماهواره از ابزارهای جنگ نرم است که امروز دشمن به واسطه آن به جنگ اعتقادات و باورهای مردم آمده است.

سروان ریزی از بین بردن فرهنگ اسلامی و اختلاف انداختن بین شیعه وسنی را از اهداف شبکه های ماهواره ای مذهبی برشمرد و تصریح کرد: برنامه های ماهواره ای در قالب دینی به منبع معنی ساز تبدیل شده اند تا بر روی نگرش ها و دیدگاه ها و بینش ها تاثیر بگذارند و دین اسلام را بد برای جهانیان معرفی کنند.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های خارجی برای ضربه زدن به نظام اسلامی افزود: شبکه‌های مضر ماهواره‌ای با هدف‌های مخرب و از پیش‌ تعیین‌شده‌ ساماندهی شده‌ و نقشه‌های شومی را دنبال می‌کنند.

وی در ادامه به نقش بسیج در مقابله با این تهدید نرم اشاره کرد و گفت: بسیج باید در مقابله با این جنگ نرم راهکار ارائه دهد و از تمام ظرفیت خود جهت خنثی کردن توطئه های دشمن استفاده کند.

در پایان این مراسم از تلاش و زحمات صادقانه شیخ عباس فتحی تقدیر و برادر مهدی رئیسی به عنوان فرمانده جدید پایگاه شهید مصطفی خمینی علی آباد معرفی شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات