خبرهای داغ:
ششمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) حوزه شهید قربانی و با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۹۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ششمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری با عنوان «دروازه وصال» جمعه شب به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) حوزه شهید قربانی ناحیه امام حسین(ع) در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

در این مراسم که آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی رئیس جامعه‌المصطفی‌العالمیه، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و جمعی از مدیران استانی در این مراسم حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری طی سخنانی با تاکید بر اینکه شهدا زنده هستند تصریح کرد: این افراد از تمام دارایی‌ها خود گذشتند تا از اعتقادات و سرزمین خود دفاع کنند و اکنون این ایثار و فداکاری باید در میان جامعه اسلامی تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه مردم برای رسیدن به آرمان‌های انقلابی خود در مقابله فشارهای اقتصادی دشمن رشادت‌های متفاوتی را نشان داده‌اند تاکید کرد: ایران اسلامی اکنون جایگاه خود را مدیون شهدایی است که بدون هیچ چشم‌داشتی، متفاوت‌بودن ملت ایران را به جهانیان ثابت کردند.

همچنین امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) نیز در این مراسم از دغدغه رهبر انقلاب اسلامی برای مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمن یاد کرد و گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی، تخریب اعتقادات مردم مسلمان را دنبال می‌کند و فساد و فحشا را بسیار رواج داده است هر چند در این زمینه تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران نسبت به کشورهایی که ادعای آزادی را یک می‌کشند بسیار بیشتر بوده و تاکنون موفقیت‌های بیشتری به دست آمده است.

وی تبدیل ارزش به ضد ارزش را یکی دیگر از اهداف دشمن دانست و ابراز کرد: استکبار جهانی برای اهداف فرهنگی خود هزینه‌های بسیاری انجام می‌دهد؛ نمایندگان استکبار از رئیس جمهور خود گلایه می‌کنند که چرا ضد ارزشی همانند هم جنس‌گرایی را با تاخیر در جامعه اشاعه می‌دهد.

اجرای نجم‌الدین شریعتی و مدیحه‌سرایی در وصف اهل بیت(ع) بخش‌های دیگر این مراسم بود است.



ارسال نظرات