خبرهای داغ:
اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان با تقدیر و تجلیل از قاریان،پاسداران و سربازان وظیفه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۸۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام منفردی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان برگزاری کلاس های تفسیر سوره تغابن،اخلاق،محافل انس با قرآن،آموزش تجوید و روخوانی ویژه سربازان،حزب خوانی روزانه،استفاده از علمای اخلاق همچون آیت ا.. حسینی خراسانی عضو جامعه مدرسین قم و دعوت از قاریان استانی و شهرستانی را از جمله نقاط قوت برنامه های این ماه مبارک عنوان کرد.

حجت الاسلام ولایتی مسئول امور روحانیون سپاه حضرت جوادالائمه در جمع کارکنان و قاریان شهرستان شیروان گفت: هرکس در ماه مبارک رمضان براساس حالات قلبی و باطنی خود برداشت و بهره ای از این ماه داشته ، سعی شود هر آنچه بدست آوردید حفظ  کنید.

وی  افزود: برکات فراوانی در ماه مبارک رمضان نهفته است که در احادیث و روایات نیز اشاره شده است از جمله فرصت آشتی با خدا،ارتباط با اولیاء ا..،قرآن،دعا،همه چیز برای خدا بودن،نماز جماعت،نماز اول وقت،همیشه با وضو بودن و .. که باید با مشارطه،مراقبه،محاسبه،معاتبه و معاذبه آن ها را حفظ کرد.

حجت الاسلام ولایتی در ادامه با اشاره به مسئله هسته ای ایران گفت: مشکل غرب و آمریکا با ما چیست و چرا بین این همه کشور که حتی سلاح هسته ای نیز دارند علیه ما دشمنی می کنند.این نشان می دهد مسئله هسته ای بهانه است و اصلا مسئله چیز دیگری است و آن هنر انقلاب اسلامی و پیشرفت های نظام مقدس ما و تبدیل شدن این نظام بعنوان تکی گاه تحولات عظیم منطقه و بیداری های اسلامی است.

در پایان این مراسم از پاسداران ، قاریان،سربازان با تقدیم هدایایی به رسم یادبود تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها