مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید و سابق انتظامی شهرستان تفت اواخر تیر ماه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۴۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح تفت: مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید و سابق انتظامی شهرستان تفت صبح با حضور فرمانده انتظامی استان، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تفت برگزار شد.

امام جمعه تفت در این مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده نیرو انتظامی سابق تفت، گفت: خداوند را شاکریم که بار دیگر سربازی مخلص، متدین و متعهد وظیفه را بر عهده گرفت و امیدواریم در ادامه نیز سمت خطیر فرمانده انتظامی موفق باشند.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به پراکندگی، ییلاقی و گردشگردی بودن شهرستان تفت و همچنین حضور غیر بومی ها در این شهرستان، گفت: تعداد نیرو انتظامی که برای شهرستان تفت در نظر گرفته شده کم است و باید برنامه ریزی جدی ای برای آن انجام شود.

وی با بیان اینکه جرایم و تخلفات در شهرستان تفت نسبت به سایر نقاط استان کمتر است، تصریح کرد: این موضوع نباید ما را از مواردی که گفتم غافل کند. نیاز به یک نظارت عمده و بررسی کامل دارد هرچند جرایم و تخلفات نسبت به سایر نقاط بهتر است ولی نباید از موضوعات فوق غافل شد.

غفوری، امنیت را مهم ترین نعمت امروز جمهوری اسلامی دانست و اذعان داشت: دشمن هر چه در توان دارد و هر حربه ای را که می داند به کار می بندد تا این نعمت را از بین ببرد.

گقتنی است، با حکم فرمانده کل نیروی انتظامی، سرهنگ «احمد غلامزاده» به سمت فرماندهی انتظامی شهرستان تفت منصوب و جایگزین «عبدالحسین پوررفیعی» شد.

 

ارسال نظرات