آیت الله فلاح در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر تفت گفت: آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک نه تنها ما بلکه اسلام است.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۴۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح تفت: امام جمعه موقت تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در نماز عید سعید فطر گفت: بیانات رهبری در خطبه های نماز عید فطر آب پاکی را بر روی دست دشمنان ریخت.

*آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک نه تنها ما بلکه اسلام است

آیت الله حاج شیخ حسین فلاح در ادامه به تشریح اين بیانات پرداخت و اذعان داشت: رهبری از تلاش های تیم مذاکره کننده قدردانی و تشکر کردند، ما نیز از فعالیت های بی شائبه آن ها تشکر می کنيم؛ همانگونه که معظم له فرمودند: چه توافق تصویب بشود و چه نشود، سیاست ملت و نظام ما در برابر آمریکا تغييري نخواهد کرد چرا که آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک نه تنها ما بلکه اسلام است.

*سابقه رفتار آمریکا چیزی جز خیانت، توطئه و دشمنی را نشان نمی دهد

وی ادامه داد: اگر ما سابقه رفتار آمریکا در برابر ملت ایران را بررسی کنیم به چیزی جز خیانت، توطئه و دشمنی نخواهیم رسید و این مسئله ما را برای مبارزه با جنایتکار و شیطانی بزرگ مانند آمریکا مصمم تر می کند.

*ملت ایران هیچگاه دست از حمایت مظلومان بر نمی دارد

خطیب جمعه تفت با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه دست از حمایت مظلوماني همچون فلسطين، یمن، غزه و ... برنخواهد داشت، تصریح کرد: نظام ما، نظام اسلامی است و هر جا که صدای مظلوم را بشنود کوچکترین کوتاهی برای حمایت از او نمی کند.

وی با اشاره به رجز خوانی های دشمنان پس از توافق، گفت: اوباوما رئیس جمهور ضعیف النفس آمریکا مدعی نابودی ارتش ایران شده است و مقام معظم رهبری پاسخی با عبارت «لاف در غريبي» به او دادند چون خود آمریکا هم می داند اگر کوچترين خطایی بکند، اولین کسی که نابود خواهد شد خود منحوس و جنایتکارش است.

امام جمعه موقت تفت در بخش دیگری از سخنانش 8شوال سالروز تخریب بقیع به دست وهابیون را یادآور شد و به بیان تاريخچه شکل گیری این فرقه ضاله پرداخت.

آیت الله فلاح، اذعان داشت: دشمنان اسلام برای اینکه فرقه ای تندرو مانند بهائيت که در شیعه ساختند در مذهب تسنن نیز به وجود آورند شخصی به نام «محمد بن عبدالوهاب» را حمایت و وی با نشر افکار و عقاید تند و منحرف «ابن تیمه»(یکی از علمای سلفی تسنن) فرقه وهابیت را بنا نهاد؛ وهابیون در اولین اقدامات خود به مدينه روی آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر، سرانجام آن را اشغال نموده، مأمورين عثماني را بيرون کردند و به تخريب قبور ائمه بقيع و ديگر قبور هم چنين قبر ابراهيم فرزند پيامبر، قبور زنان آن حضرت، قبر ام البنين مادر حضرت اباالفضل العباس، قبر عبدالله پدر پيامبر،  اسماعيل فرزند امام صادق و بسياري قبور ديگر پرداختند.

 *داعش مولود نامشروع وهابیت/ تقویت عقاید جوانان مهم ترین راه جلوگیری از بدعت و انحراف

امام جماعت مسجد «غیاث آباد» تفت، ادامه داد: امروز نیز دشمنان اسلام با سواری گرفتن از عربستان، گروهک تروریستی داعش را که در واقع فرزند نامشروع وهابیت است حمایت و راه اندازی کردند و به جان کشورهای اسلامی ضعیف انداختند.

این عالم ربانی، افزود: همه این مشکلات، تفکرات و بدعت ها بخاطر دوری از اهل بیت(ع) و برخورد سليقه ای و تغییر در دین بوجود آمده؛ این موضوع هشداری برای همه است که اگر سخنی، حرفی و یا مطلبی از دین را شنيدند؛ آن را به قرآن و اهل بیت(ع) عرضه کنند.

امام جمعه موقت تفت، تقویت عقاید جوانان را مهم ترين راه جلوگیری از ایجاد بدعت و انحراف در دین و امور مربوط به آن دانست و گفت: ما باید مراقب باشیم تا زحمات علمای اسلام در طول تاریخ ضایع نشود.

 *آیت الله بروجردی منادی اصلي وحدت بین شیعه و سنی/ سوره «شعرا»عینیت کامل سفارش به تقوا و پرهیزگار

وی همچنین به 13 شوال سالروز رحلت «آیت الله بروجردی» اشاره و خاطرنشان کرد: تاسیس مرکز تقریب مذاهب یکی از آثار کوچک این عالم بزرگ جهان اسلام است که در واقع آیت الله بروجردی از منادیان اصلي وحدت بین شیعه و سنی محسوب می شود.

خطیب جمعه تفت با سفارش مردم به تقوا الهی و پرهیز از گناه به آیه هایی از سوره «شعرا» اشاره و این سوره را عینیت کامل سفارش به تقوا و پرهیزگاری بیان کرد.

 

ارسال نظرات