امام جمعه بخش بهمن:

در موضوع هسته‌ای هنوز اتفاقی رخ نداده که به اسم شخص یا دولت خاصی تمام شود/تشکر از جمعیت 2هزارنفری نمازگزاران

امام جمعه بخش بهمن: فعلا اتفاقی خاصی نیفتاده فقط در حد یک متن توافق کار صورت گرفته و اگر عزتی باشد؛ مرهون درایت مقام معظم رهبری و استقامت مردم است و هیچ گروه، شخص و دولتی حق ندارد به نام خود تمام کند.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۴۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده با توجه به بحث مذاکرات و توافق هسته ای اظهار کرد: از تیم هسته ای کشور و زحماتشان تشکر می کنیم، اما فعلا اتفاقی خاصی نیفتاده فقط در حد یک متن توافق کار صورت گرفته و اگر عزتی باشد؛ اولا مرهون درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری و ثانیا استقامت و تحمل مردم صبور ایران است و هیچ گروه، شخص و دولتی حق ندارد به نام خود تمام کند.

حجت الاسلام علیزاده افزود: در این روزها شاهد زمزمه ورود بعضی از سران کشورهای اروپایی به ایران هستیم. بعضی ها با ورود هیات های سیاسی و اقتصادی از کشورهای اروپایی به ایران بعد از متن توافق، قند در دلشان آب شده است. نباید به راحتی راه را برای آنها باز کرد بلکه باید شرط ورود به بازارهای ایران رفع همه تحریم ها باشد نه اینکه بیایند بازار ما را قبضه کنند و تحریم ها هم سر جایش باشد.

علیزاده تصریح کرد: یکی از کشورهای که برای بازار ایران و ورود به کشورمان دندان تیز کرده در حالی که هنوز مرکب مذاکرات خشک نشده کشور فرانسه است. بعد از آمریکا و اسرائیل کار شکن ترین دولت فرانسه می باشد.

وی گفت: کشوری که جنایات زیادی در پرونده اش علیه ایران دارد: فرانسه عامل اصلی ورود خون های آلوده به کشور است که باعث از دست رفتن جمعی از هموطنانمان و بیماری هموفیلی شد، بیشترین خدمت در جنگ تحمیلی به دشمن بعثی عراق را فرانسه داشت، که رژیم بعثی را  به بمب های شیمیایی مجهز کرد، حامی سرسخت گروه های تروریستی، کارشکنی های بین اللملی و فشار علیه ایران و مخالف توافق هسته ای  به خاطر اسرائیل و عربستان در پای میز مذاکره، که نقش نیابتی رژیم صهیونیستی و عربستان را داشت.

اولین نماز جمعه کشور
امام جمعه بخش با اشاره به پنجم مردادماه سالروز اقامه اولين نماز جمعه کشور در سال 58 بیان کرد: اولين نماز جمعه در تهران به امامت آيت الله سيد محمود طالقاني(ره) اقامه شد.

علیزاده با ذکر آیات و احادیثی در مورد اهمیت نماز جمعه عنوان کرد: نماز جمعه يک امر حکومتي و مرتبط به حاکم اسلامي و دستگاه حکومت اسلامي است و هم يک نهادي حقيقتاً اسلامي و مردمي است. امام جمعه منصوب از طرف ولی فقیه و رهبرحکومت اسلامی است.

وی ضمن تشکر از مردم بخش بهمن و ستاد نماز جمعه مطرح کرد: نماز جمعه، عامل وحدت مسلمین است که الحمد الله امروز شما مردم متدین بخش بهمن این وحدت و انسجام که به برکت نماز جمعه برقرار شده شاهد هستید.

علیزاده تصریح کرد: جمعیتی بالغ بر2000 نفر از سراسر بخش بهمن در این برنامه عبادی ، سیاسی شرکت کرده که حضوری چشمگیر در استان دارد و انشا الله به کوری چشم دشمنان روز به روز شاهد درخشش بیشتری باشیم.

خطیب جمعه یکی دیگر از نمادهای وحدت مردم بخش بهمن را برگزاری دعای ندبه در محلات و اقامه نماز عید فطر دانست و متذکر شد: این را بدانیم که نماز عید فطر مستحب، اما اتحاد و انسجام واجب و تفرقه و اختلاف حرام است.

وی در پایان ضمن تشکر از کسانی که در آماده سازی فضای نماز عید همکاری داشتند، خاطر نشان کرد: برای برگزاری یک مراسم 20 دقیقه ای مثل نماز عید فطر و خطبه هایش، 3 الی 4 روز زمان صرف شده است، اما متاسفانه با این همه زحمت بعضی از عزیزان حاضر نشدند، خطبه 5 دقیقه ای را تحمل کنند.

ارسال نظرات