خبرهای داغ:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دیگر در کشور مشکل پهنای باند و سرعت اینترنت نداریم، گفت: امسال به دنبال گسترش شرکت‌های دانش بنیان، اپلیکیشن نویسی و... در کشور هستیم.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۳۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، محمود واعظی امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد اظهار داشت: امروز متاسفم شدم که دیدم امکانات ایستگاه ماهواره ای شهید قندی اسدآباد در حال فرسوده شدن است و قطعا باید فکری به حال این مجموعه باارزش شود چراکه این مجموعه خدمات زیادی به مردم ارائه کرده است.

وی یکی از دلایل حمله رژیم بعث به ایستگاه زمینی اسدآباد را وسعت آن دانست و اعلام کرد: باید تلاش کنیم که این ایستگاه به دوران سابق خود برگردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه آنچه در دولت آنجام می شود متعلق به مردم است، بیان کرد: از ابتدای دولت خیلی تلاش کردیم مشکلات را برطرف کنیم که تا حدودی نیز موفق بوده ایم.

واعظی اعلام کرد: تمام وقت خود را برای برنامه ریزی گذاشتیم تا با امکانات محدود و تحریم بتوانیم برای مردم کار کنیم که نمونه آن طرح سلامت است.

وی با اعلام اینکه تورم مشکلات زیادی را برای موردم به وجود آورده بود گفت: این دولت توانست تورم را از 40 درصد به 15 درصد کاهش دهد و امیدواریم از اواخر امسال و اوایل سال آینده وارد رونق اقتصادی شویم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه جوانان ما به دنبال شغل و کار هستند و این وظیفه دولت است که بعد از امنیت، رفاه را برای مردم به وجود بیاورد، اظهار داشت: ما اشتغال را به سبک گذشته انجام نمی دهیم بلکه سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا کرده و کارهای مردم را به خودشان واگذار می کنیم و دولت تنها نظارت می کند.

وی گفت: دولت باید نقش پدری و بزرگتری داشته باشد و باید بسیاری از مجوزهای زائد برداشته شود و در تویسرکان تمرکز زدایی کنیم که اختیارات تهران به استان ها بیاید و مردم باید ادارات دولتی را در کنار خود ببینند نه رقیب خود.

واعظی با اعلام اینکه بیشترین حمایت از دولت احمدی نژاد شد، ابراز کرد: باید دولت بتواند از نعمت حمایت مردم و رهبری استفاده کند و تیم مذاکره کننده نیز تمام خط قرمز ها را رعایت کرد و افتخار بزرگی برای ملت به وجود آورد.

وی با اعلام اینکه پیروزی بزرگتر از این است که بخواهیم آن را به انتخابات ربط دهیم، تاکید کرد: با لغو تحریم ها فضای ورود تکنولوژی از خارج تسهیل می شود و برای گسترش هسته‌ای راه ساده تر می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: توفیق بزرگی توسط تیم مذاکره کننده کسب شد و تمامی تحریم ها برداشته خواهد شد و باید شاهد این باشیم که روزهای خوبی در آینده خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم وقتی محدودیت ها برداشته شود به خوبی از فرصت ها استفاده شود، گفت: امسال به دنبال این هستیم تا شرکت‌های دانش بنیان، اپلیکیشن نویسی و سایر اقدامات را گسترش دهیم.

واعظی با اعلام اینکه در مورد ایستگاه زمینی اسدآباد نمی توان بدون مطالعه صحبت کرد، افزود: امروز که مجموعه را دیدم در قبال آن احساس مسئولیت می کنم و تا آخر مرداد ماه امسال طرح جدید آن در شورای فنی کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: اگه دیتا سنتر در ایستگاه زمینی اسدآباد راه اندازی شود نیازی به مجموعه بزرگی ندارد و باید به فکر کاربردهای مختلف برای این مجموعه باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص مشکلات آنتن دهی در برخی از نقاط جاده ای شهر اسدآباد گفت: این موضوع را دنبال می‌کنم.

وی با بیان اینکه دیگر در کشور مشکل پهنای باند و سرعت اینترنت نداریم، ابراز کرد: زمانی همه شرکت ها شرکت زیر ساخت را محکوم می کردند اما اکنون هر شرکتی هر مقدار سرعت و پهنای باند بخواهد در اختیار آن قرار می دهیم.

وی زیر ساخت‌های شهرستان را زیرساخت‌های خوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر این شهرستان 33 درصد فضای خالی در تلفن ثابت دارد و تمامی روستاهای آن از نعمت تلفن ثابت برخوردار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات