خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: چه این متن تصویب شود چه نشود اجر مذاکره کنندگان محفوظ است و به هیچکس اجازه خدشه بر اصول اساسی نظام اسلامی را نمی دهیم.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۳۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت االاسلام موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان، از حضور پرشور و معنوی مردم تویسرکان در نماز عید سعید فطر تشکر کرد و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خطبه های عید فطر در تهران پیرامون مذاکرات هسته ای، گفت: رهبر معظم انقلاب در این خطبه ها از از دست اندرکاران مذاکرات طولانی و نفس گیر هسته ای به ویژه زحمات و تلاش های هیأت مذاکره کننده قدردانی کردند.

وی اظهار کرد: مطابق با نظر رهبر انقلاب چه این متن تصویب شود چه نشود اجر مذاکره کنندگان محفوظ است و به هیچکس اجازه خدشه بر اصول اساسی نظام اسلامی را نمی دهیم و همچنان از کشورهای مظلوم همچون فلسطین و مردم یمن حمایت می کنیم.

امام جمعه تویسرکان افزود: ایشان تأکید دارند که مسئولان بررسی کننده متن تهیه شده هسته ای بر اساس مصالح کشور و منافع ملی و با دقت کار خود را انجام دهند و اجازه سوء استفاده به امریکای جنایتکار که شیطنت ها و جنایتهایش برای ملت ما روشن شده است را ندهند.

موحدی عنوان کرد: امریکایی های جنگ افروز تصور می کنند تنها با لاف زنی و بلوف زنی می توانند راه خود را پیش ببرند در حالی که ملت ایران با رهبری مقام معظم رهبری استوار در مقابل آنان ایستاده اند.

وی همچنین به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیون ملعون و اسلام ستیز و نوکر امریکا اشاره کرد و گفت: امروز مصیبت از این مصیبت داغ تازه داریم و امید داریم که روزی انتقام این داغ را بگیریم.

امام جمعه تویسرکان در ادامه با اشاره به ششم مرداد روز فنی و حرفه ای، افزود: مطلوب است که جوانان ما از فرصت های پیش آمده در مرکز فنی و حرفه ای تویسرکان استفاده لازم در راستای حرفه آموزی و توانمند شدن خود را ببرند و از این امکانات رایگان استفاده کنند.

همچنین به غرور آفرین بودن عملیات مرصاد به پنجم مرداد ماه سالروز این عملیات و نیز سالروز اقامه اولین نماز جمعه در این روز اشاره و اظهار کرد: بیش از 150 سال است که در شهرستان تویسرکان نماز جمعه اقامه می شود.

وی با بیان اینکه همزمان با روز پنجم مرداد ماه که به نام روز ملی تویسرکان نیز نامگذاری شده است ویژه نامه هایی تدوین شده است، عنوان کرد: تقدیم 38 شهید در عملیات مرصاد از شهرستان تویسرکان افتاخاری برای تویسرکانی ها است و که اگر روز پنجم مرداد به عنوان روز ملی تویسرکان معرفی شده با موافقت مسئولان کشوری در تقویم هم ثبت شود می توان بیش از پیش افتخارات و توانمندی های این شهرستان را منعکس کرد.

امام جمعه تویسرکانتصریح کرد: اولین مراسم روز ملی تویسرکان را روز دوشنبه پنجم مرداد ماه جاری با حضور جناب آقای دکتر فتاح سرپرست کمیته امداد کشور ساعت 10 صبح در مصلی امام تویسرکان برگزار می شود.

موحدی همچنین با اشاره به اقامه اولین نماز جمعه انقلاب توسط حضرت آیت الله طالقانی در پنجم مرداد سال 58 در تهران آن را اولین نماز جمعه حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: آیت الله طالقانی را از زبان مبارک امام راحل شخصیتی توصیف کرد که عمر شریف خود را در راه جهاد و روشنگری گذرانده است.

وی با اشاره به آیات و رویات بر اهمیت اقامه نماز جمعه تأکید کرد و گفت: نماز جمعه را وسیله ای برای تقرب انسان ها در روز قیامت دانست، چرا که روز جمعه سید الایام در روز قیامت است و در آن روز برای مؤمنینی که بر حضور و شرکت در نماز جمعه اهتمام داشته اند شهادت می دهد.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: نماز جمعه سبب الفت و دوستی بین مسلمانان، موجب انسجام ممالک اسلامی در انجام کار ها و تدابیر حکومت اسلامی می شود و دل های آن ها را به یکدیگر نزدیک می کند و به گفته مقام معظم رهبری نماز جمعه نماز وحدت آفرین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات