خبرگزاری بسیح: مدیر پروژه های خیری و عمرانی شهیدان تقی زاده از ساخت 110 مدرسه در سطح کشور توسط شرکت پیشرو پارسیان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۵۱۲۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱

110 مدرسه خیری توسط اخوان شهیدان تقی زاده در سطح کشور ساخته می شود

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مجید صالحی گفت: در کنار فعالیت های اقتصادی، کارهای فرهنگی، عام المنفعه و باقیات صالحات از نظر مهندس محمود تقی زاده مدیر عامل شرکت پیشرو پارسیان و برادر شهیدان محسن و مسعود تقی زاده دور نمانده و هر ساله مبلغی را به منظور انجام کارهای عمرانی  خیری هزینه می کند که ساخت مدرسه، درمانگاه، سالن ورزشی، سرویس های بهداشتی، تهیه وام مسکن، جهیزیه و دارو و بسیاری اقدامات حمایتی از نیازمندان جزو برنامه های کمیته خیری شهیدان تقی زاده بوده است.

وی افزود: مهندس تقی زاده تاکنون عملیات اجرایی و تکمیل 11 پروژه عمرانی شامل مدرسه، سالن ورزشی، درمانگاه، پارک و سرویس بهداشتی، را در مناطق کهریزک، نسیم شهر، نصیر شهر، خیرآباد، شاهد شهر یک و شاهد شهر 2، نیاسر کاشان، رباط کریم کلید زده و طی چشم اندازی که برای ادامه این مسیر طراحی کرده قصد دارد این تعداد را تا 110 پروژه برساند.

صالحی ساخت 9 مدرسه در کهریزک، نسیم شهر، نصیر شهر، خیرآباد، شاهد شهر یک و شاهد شهر 2، و دو سالن ورزشی در رباط کریم و اخداث یک درمانگاه و پارک مجهز به  سرویس های بهداشتی، لوازم ورزشی، خانه سرایداری و محوطه سازی در نیاسر کاشان برای استفاده گردشگران که در این شهر با مشکل مواجه بودند را از جمله اقدامات کمیته امور خیری شهیدان تقی زاده ذکر کرد که هر سال تعدادی از این مراکز ساخته و تحویل   آموزش و پرورش، سازمان ورزش و علوم پزشکی  شده است.

مسئول پروژه های خیری و عمرانی شهیدان تقی زاده اظهار داشت: خریدها و امور مالی   پروژه ها نیز بر عهده حسین گلزاری است و در کل 20 نفر از نیروهای شرکت در این زمینه فعالیت می کنند.

 

صالحی می گوید: وقتی در ابتدا وارد کارهای خیری می شوید انجام کارها خیلی سخت است اما وقتی ادامه می دهید کار شیرین و شیرین تر می شود به گونه ای یک ولعی به انسان دست می دهد و همه اولویت های انسان کارهای خیری و دست گیری از نیازمندان و کمک به ارتقای سطح معیشت و فرهنگ مردم کشور می شود؛ مثل یک آدم گرسنه که چندین روز غذا نخورده باشد و هرچه می خورد سیر نمی شود، در کار خیر هم انسان هر چه کار ی کند و هر چه جلوتر می رود بیشتر ولع می زند و اینها اندوخته ای است که پاداش آن را خداوند در جای جای قرآن کریم بخ انسان ها آدرس داده است و اعتقاد ما انی است که مادامی که فرصت داریم باز هم مدرسه ای خواهیم ساخت.

وی در ارتباط با نحوه انتخاب پروژه ها گفت: قبل از اینکه پروژه های قبلی و در دست اقدام به اتمام برسد، اعلام نیاز های شهرستان ها را دریافت می کنیم و پس از تحقیق و بازدید از پروژه ها و بررسی جوانب کلی برحسب نیاز آن منطقه پروژه های جدید را   انتخاب می کنیم و اگر خدا یاری کند شروع به کار می کنیم و در کمترین زمان ممکن در اختیار آموزش و پرورش  ونهادهای دیگر قرار می دهیم.

همانطور که اعلام کردم یک وابستگی شدید و ولع در ایجاد پروژه های خیری در بچه های کمیته خیری شهیدان تقی زاده ایجاد شده و قبل از اینکه آنها دنبال ما بیایند خودمان دنبال پروژه می رویم. حدود 30 پروژه معرفی می شود که خودم از آنها بازدید می کنم و بعد از بررسی همه جوانب یک کمیته تشکیل می دهیم و نسبت به انتخاب و شروع کار تصمیم گیری می کنیم.    

ارسال نظرات
آخرین اخبار