امام جمعه مهریز:

راه عزت همان مسیر روشنی است که رهبر انقلاب مشخص کرده اند/ملت ایران با مقاومت تحریم ها را پشت سر می گذارد

امام جمعه مهریز گفت: ملت قهرمان و فهیم ایران با تاسی به دین و ارزش ها تمامی تحریم ها و فشارهای دشمنان را با قوت و قدرت پشت سر می گذارد و تسلیم زیاده خواهی دنیای استکباری نمی شود .
کد خبر: ۸۵۴۵۱۱۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نماز جمعه مهریز در مسجد جامع ولی عصر(عج) این شهر افزود: اسلام ما طبق آیات و روایات و نص صریح کلام وحی آمیخته با تمامی مسائلی است که او را به سعادت می رساند.          
وی اضافه کرد: اساس دین و حکومت ما مسائل سیاسی و مسائل سرنوشت انسان است و لذا هست و نیست ما در حکومت دینی است و بدون شک اسلام فردی ارزشی زیادی ندارد.
امام جمعه مهریز گفت: همانطوریکه که امام راحل(ره) فرمودند حفظ نظام و جمهوری اسلامی از نماز اهمیتش بیشتر است و این یعنی اسلام مبتی بر حکومت و مصالح نظام و مردم.          
برهان گفت: مردم باید با حضور جدی، با بصیرت و با آگاهی در عرصه های مختلف در حفظ این نظام و انقلاب اسلامی که ثمره خون شهیدان و فداکاری رزمندگان اسلام است بکوشند.        
وی خاطر نشان کرد: باید همواره در صحنه های دفاع از نظام ولایی حاضر بود و نگذاشت که انقلاب اسلامی و این عطیه الهی خدای ناکرده بدست نا نااهلان و و نامحرمان بیفتد
امام جمعه مهریز همچنین به امتحانات الهی که خدا انسان را در طول زندگی با آنها مورد آزمایش خود قرار می دهد اشاره و تصریح کرد: باید با تاسی به دین و ارزش ها از این آزمون ها سربلند بیرون آمد .
برهان گفت: همه افراد در هر پست و مقامی باشند از صدر تا ذیل همواره توسط خدا مورد آزمایش الهی قرار می گیرند و خوشا به حال کسانی که سرفراز باشند .

امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: ملت ایران باید بیدار باشند و همواره نقشه های دشمنان را رصد کنند و همچنان با قدرت به اهداف و آرمان های والای خود تحت زعامت مقام معظم رهبری ادامه دهند .

برهان گفت: حمایت از مقام معظم رهبری و فرامین ایشان سدی در برابر توطئه های دنیای استکباری و منافقان و ملحدان است و قطعا راه عزت همین مسیر روشنی است که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند .

وی افزود: طبق قانون اساسی دارای شورای نگهبان هستیم که با حضور فقهای قوی با جدیت بر قوانین نظارت می کنند تا بر خلاف شرع مقدس و دین نباشد و این قوت نظام است که باید قدر آن را دانست.

 

ارسال نظرات