خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سمنان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در مسیر حق گام برمی‌دارد و از مواضع و آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۹۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سیدجلال احمدپناهی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان افزود: طبق بیان رهبر انقلاب، توافق هسته ای ایران با قدرتهای دنیا چه انجام شود یا نه، ایران اسلامی از حمایت از کشورهای مظلوم و دوستان خود در منطقه دست بردار نیست.

وی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های قدرتهای دنیا به مساله هسته ای ختم نمی شود، اضافه کرد: مراجع قانونی در کشور باید طرح توافق را دقیق بررسی و نتایج آن را اعلام کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش بودند تا جامعه اسلامی ایران را دوقطبی کنند و با اتحاد ملت ایران هرگز به این آرزوی دیرینه خود نرسیدند.

احمدپناهی همچنین ادامه داد: با اتحاد و همبستگی میان ملت و بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران مقابل زورگویی‌های دشمنان خود ایستادگی می‌کنیم تا آن‌ها آرزوی شکست ایران اسلامی را به گور ببرند.

امام جمعه موقت سمنان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در مسیر حق گام برمی‌دارد و از مواضع و آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به سالروز اقامه اولین نمازجمعه در تاریخ انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، آگاهی جامعه، دشمن شناسی و بیداری مردم در برابر توطئه های دشمن را از برکات برپایی نماز جمعه در کشور عنوان کرد.

امام جمعه موقت سمنان به پنجم مرداد، سالروز اجرای عملیات غرورآفرین مرصاد اشاره کرد و یاد و خاطره رزمندگان و شهدای استان سمنان در این عملیات را گرامی داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها