امام جمعه کرج

دستگاه های ناظر از زیرزمینی شدن کنسرت ها جلوگیری کنند/ شعار مرگ بر امریکا از ما گرفته نخواهد شد

امام جمعه کرج در خصوص جلوگیری از برگزاری کنسرت های غیر قانونی گفت: دستگاه های ناظر وظیفه خود را انجام دهند و از زیرزمینی شدن این برنامه ها در سطح استان جلوگیری کنند چراکه برگزاری کنسرت به این نحوی که در جامعه برگزار می شود خلاف شرع است.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۹۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج اظهار داشت : رسیدن به امنیت و آرامش در دنیا و آخرت نتیجه حرکت در مسیر تقوا و پرهیزگاری می باشد که این خود در آیات و روایات آمده است.
اصلاح الگوی مصرف لازمه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است/ دستگاه های ناظر از زیرزمینی شدن کنسرت ها جلوگیری کنند

امام جمعه کرج افزود : اصلاح الگوی مصرف و سبک زندگی اسلامی از جمله امور بسیار مهم در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می باشد که لازمه آن مدیریت در منابع موجود است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : مدیریت مصرف مسئله ای است که در اقتصاد مقاومتی بسیار مهم بوده و شامل خانواده ها،افراد جامعه ، دستگاه های دولتی و غیر دولتی  می شود که در آموزه های دینی نیز به آن اشاره شده است.

وی تصریح کرد : اسراف عملی فرعونی و شیطانی است چراکه اگر جامعه ای اهل اسراف باشد نتیجه اش فقر و تهیدستی می باشد.

امام جمعه کرج به مناسبت های ماه شوال اشاره کرد و گفت : روز هشتم شوال روزی است که قبور ائمه بقیع توسط وهابیت تخریب شد که موجب جریحه دار شدن قلوب مومنین و ائمه معصومین شد چراکه به هر مکانی که وارد می شدند آثار و سابقه های اسلامی آنجا را تخریب می کردند.

وی با اشاره به مناسبت 5 مرداد خاطر نشان ساخت : اولین نماز جمعه در 5 مرداد 58 به امامت آیت الله طالقانی و به دستور حضرت امام(ره) در دانشگاه تهران اقامه شد که موجب شد نماز جمعه کانون پرقدرت در کشور قرار گیرد.

آیت الله حسینی همدانی افزود : اقامه نماز جمعه از جایگاه رفیعی برخوردار است چراکه موجب محکم شدن ایمان و بصیرت مردم می شود و از اثرات سوگیری دشمن جلوگیری می کند.

وی در خصوص اهمیت نماز جمعه گفت : آشنایی مردم با مشکلات موجود در کشور از جمله خصوصیات اقامه نماز جمعه می باشد که به عنوان پایگاه مقاومت مردم شناخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل عنوان کرد : این یک مسئله حساسی است که مربوط به استقلال و منافع نظام اسلام است و تا زمانی که این توافقنامه به تصویب نرسیده است هرکس هر نکته ای که به ذهنش می رسد را باید بگوید.

وی در خصوص نامه رهبری به رئیس جمهور گفت : جواب نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور با وجود اینکه کوتاه و مختصر بود ولی حائز اهمیت و دارای نکات فراوانی می باشد که لازم است متن این نامه به دقت ملاحظه شود.

امام جمعه کرج تصریح کرد : طرف مقابل مذاکره کننده به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست که این در صورتی است که آن ها با صدای بلند اعلام می کنند که دوست ما نبوده و تا جایی که می توانند در جهت از بین بردن اسلام و شیعه تلاش می کنند.

وی با اشاره به خطوط قرمز گفت : هدف از رعایت خطوط قرمز تامین و حفظ منافع ملی کشور است که این مورد بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است و مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت وظیفه سنگینی در این جهت بر عهده دارند.
خطیب جمعه شهرستان کرج با طرح این سوال که محدودیت هایی که مربوط به موضوع هسته ای نیست و مربوط به مسائل دفاعی کشور است چرا در قطعنامه آمده است گفت : تمام ورودی و خروجی کشور باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص برگشت پذیری تحریم ها گفت  : تحریم ها باید طوری برگشت پذیر باشند که جبران خسارت شود و در حال حاضر به این دلیل که 7تن اورانیوم غنی شده و سانتری فیوژ داشتیم جلو رفتیم و حرفی برای گفتن داشتیم.

امام جمعه کرج گفت : دشمنان اسلام می خواهند قدرت  بازدارندگی را از ما بگیرند ولی در تولید موشک های هسته ای مجاهداتی صورت گرفته است که این خود از جمله معجزات انقلاب اسلامی محسوب می شود  ونشانه قدرت کشور است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : همانطور که مقام معظم رهبری در نماز عید سعید فطر فرمودند این قطعنامه چه امضا بشود و چه نشود دست از استکبار ستیزی بر نخواهیم داشت چراکه هیچگاه امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد و شعار مرگ بر امریکا از ما گرفته نخواهد شد.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد : خط مقدم اسلام دفاع از کشور های مظلوم اسلامی است  و ملت ایران دست از حمایت از نهضت اسلامی بر نخواهند داشت و از همه مظلومین جهان دفاع خواهند کرد.

وی در خصوص سیل اخیر در روستای سیجان جاده چالوس گفت : ضمن تسلیت به خانواده های آسیب دیده، این بلای طبیعی خسارات فراوان مالی و جانی بر همشهریان ما وارد کرد که شهرداری، استانداری و فرمانداری در حد توان خود وارد عمل شدند ولی لازم است برای آینده برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و از ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها جلوگیری به عمل آید.

آیت الله حسینی همدانی در پایان در خصوص جلوگیری از برگزاری کنسرت های غیر قانونی گفت : دستگاه های ناظر وظیفه خود را انجام دهند و از زیرزمینی شدن این برنامه ها در سطح استان جلوگیری کنند چراکه برگزاری کنسرت به این نحوی که در جامعه برگزار می شود خلاف شرع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها